با حضور مدیر کل و معاونین آموزش و پرورش استان زنجان:

جلسه ستاد استانی دوره آموزشی آموزگاران تربیت بدنی پایه برگزار شد

زنجان (پانا)-جلسه ستاد استانی دوره آموزشی آموزگاران تربیت بدنی پایه(جهت اجرای کیفی برنامه های تربیت بدنی با اولویت مدارس دخترانه)با حضور مدیر کل و معاونین آموزش و پرورش استان و سایر مدعوین در سالن غدیر اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۴۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد استانی دوره آموزشی آموزگاران تربیت بدنی پایه برگزار شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ابتدای این جلسه ضمن تاکید بر توسعه فرهنگ ورزش ،نشاط و سلامتی در بین اقشار جامعه گفت:توسعه و گسترش تربیت بدنی دانش آموزان مدارس ابتدایی دخترانه با هدف افزایش نشاط ، تحرک و سلامتی این دانش آموزان با توجه به شرایط جسمانی خاص آن ها از الزامات است.

وی از برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت در طول تابستان خبر داد و تصریح کرد: افزایش انس و علاقه دانش آموزان به کلاس،معلم و محتوای درسی ،ایجاد زمینه آموزش تلفیقی محتوای سایر دروس با بازیهای شاد و مفرح ورزشی، افزایش توان مندی آموزگاران پایه مدارس ابتدایی دخترانه به منظور تدریس مطلوب و کیفی درس تربیت بدنی از مهمترین اهداف مد نظر برگزاری این دوره آموزشی است که باید در خاتمه آن به اهداف مذکور دست پیدا کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز در ادامه اظهار داشت: آموزگاران پایه ظرفیتی ارزشمند برای پوشش دهی کیفی ساعت درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی دخترانه هستند.

وی تصریح کرد: برای توان مند سازی و ارتقا اطلاعات آموزگاران پایه، یک دوره آموزشی ضمن خدمت تا پایان تابستان سال جاری در نواحی و مناطق 14 گانه آموزشی استان به مدت40 ساعت برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار