جلسه کارگروه فرهنگی ، آموزشی و اجتماعی پدافند غیر عامل آذربایجان شرقی

پاشایی: استقبال از مشکل، پیش بینی های لازم قبل از بحران را موجب می شود

تبریز(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با تاکید بر برنامه ریزی و نگاه استراتژیک، گفت: با این نگاه ما به استقبال مشکل می رویم و می توانیم پیش بینی های لازم را قبل از بحران انجام دهیم.

کد مطلب: ۸۳۴۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پاشایی: استقبال از مشکل، پیش بینی های لازم قبل از بحران را موجب می شود

جعفر پاشایی در جلسه کارگروه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی پدافند غیر عامل استان آذربایجان شرقی در باشگاه فرهنگیان تبریز گفت: آنچه در دنیا مهم بوده و تمرکز روی آن صورت گرفته، نگاه مشترک همه در خصوص بحران است که در ارتباط با کار حائز اهمیت بوده و نیازمند برنامه ریزی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با تاکید بر برنامه ریزی استراتژیک، توضیح داد: با این نگاه ما به استقبال مشکل می رویم و می توانیم پیش بینی های لازم را قبل از بحران انجام دهیم.

وی ادامه داد: در نگاه استراتژیک یک نگاه از بیرون به درون است که در این صورت سازمان را باید یک عنصر بیرونی دید و به موضوعات آن پرداخت کرد.

پاشایی عوامل سخت افزاری را در بحث توسعه عامل مهم معرفی کرد و مهمتر از آن را فرهنگ سازی و آگاهی عنوان کرد و افزود: در سازمان ها برنامه ریزی، ارزیابی، اجرا و کنترل درست می تواند ما را به رسالت اصلی برساند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اذعان داشت: مدرسه و ظرفیت عظیم دانش آموزان و فرهنگیان رسانای بسیار خوب و مهم برای فرهنگ سازی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار