مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه روز جهانی ورزشی نویسان را تبریک گفت

کرمانشاه ( پانا ) - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ١١ تیر(دوم جولای) که به عنوان روز جهانی ورزشی نویسان نامگذاری شده است را به همه فعالان در عرصه رسانه‌های ورزشی از جمله نویسندگان، خبرنگاران، گزارشگران و دست اندرکاران رسانه ای ورزشی استان کرمانشاه تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۳۳۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه روز جهانی ورزشی نویسان را تبریک گفت

صابر رحیمی در پیامی به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان اظهار کرد:روز جهانی ورزش نویسان فرصت مناسبی است برای یادآوری و قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی عزیزانی که با دلسوزی، صداقت و سلامت در حوزه رسانه‌ای مهم و تاثیرگذار چون ورزش فعالیت دارند.

این پیام می افزاید:بی‌تردید رسیدن به اهداف متعالی و رشد و پیشرفت در عرصه ورزش ، بدون همراهی،حمایت و هدایت رسانه‌های ورزشی امکان پذیر نخواهد بود.

در ادامه این پیام آمده است:روزنامه نگاران ورزشی نه تنها میتوانند ارزش های والای انسانی را در ورزش، بلکه در سراسر جامعه جهانی گسترش دهند.

شایان ذکر است دوم جولای، به عنوان روز جهانی ورزشی نویسان، اولین بار در بازی های المپیک ۱۹۲۴ پاریس به مناسبت تاسیس انجمن جهانی ورزشی نویسان(AIPS) و برای تجلیل از خدمات ارزشمند خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی، در مسیر پیشبرد ورزش دنیا، نامگذاری شد.

این روز برای ارتقاء هر چه بیشتر روزنامه نگاران ورزشی در کار حرفه ای شان، استفاده از ورزش به عنوان ابزاری برای صلح جهانی، عدالت و بی طرفی در دنیا یاد شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار