دو جلسه غیرعلنی در دو روز؛ نوبخت، کرباسیان و حجتی به مجلس می‌‌روند

تهران (پانا) - رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه وزرای اقتصاد و جهادکشاورزی در جلسات غیرعلنی مجلس شورای اسلامی شرکت خواهند کرد.

کد مطلب: ۸۳۳۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
دو جلسه غیرعلنی در دو روز؛ نوبخت، کرباسیان و حجتی به مجلس می‌‌روند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور ادامه بررسی شرایط فعلی کشور و پیدا کردن راهکار برای برون‌رفت از مشکلات ایجاد شده در اقتصاد ایران، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری نیز نشست‌هایی غیرعلنی را ترتیب خواهند داد.

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مسعود کرباسیان، وزیر اقتصاد و دارایی، روز سه‌شنبه و محمود حجتی، وزیر جهادکشاورزی، روز چهارشنبه در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی شرکت خواهند کرد.

قرار است در این نشست‌ها، روسای کمیسیون‌های اقتصادی به همراه رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شواری اسلامی نیز راهکارهای خود را برای برون‌رفت از اوضاع فعلی و چگونگی ایستادگی در مقابل ایالات متحده آمریکا را ارائه کنند.

پیش از این برخی اخبار و زمزمه‌ها حاکی از حضور حسن روحانی و تیم اقتصادی‌اش در جلسه‌ای غیر علنی در مجلس شورای اسلامی را داشت که از قرار معلوم این برنامه نیز با توجه به برگزاری نشست شورای عالی هماهنگی‌های اقتصادی با حضور سران سه‌قوه لغو یا حداقل به زمانی نامعلوم موکول شده است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته نیز با تعویق چندهفته‌ای تعطیلات تابستانی خود، در جلسه‌ای غیرعلنی که با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری و وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد، موضوع التهاب‌های بازار تهران و افزایش قیمت‌ها را بررسی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار