در شورای تخصصی اشتغال استان مطرح شد:

تاکید معاون وزیر کشور بر انجام نظارت ها بر طرح های اشتغال پایدار

بیرجند (پانا) -معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مناطق وزارت کشور گفت: وزارت کشور بر این تاکید دارد که باید بر طرح هایی که مشاغل پایدار را دنبال میکنند، نظارت شود.

کد مطلب: ۸۳۳۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
تاکید معاون وزیر کشور بر انجام نظارت ها بر طرح های اشتغال پایدار

بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مناطق وزارت کشور دقایقی قبل در شورای تخصصی اشتغال استان خراسان جنوبی با گله مندی از کوتاهی برخی دستگاه های اجرایی در ارائه تسهیلات به مشاغل پایدار روستایی، گفت: ما نمیتوانیم هیچ گونه عذر و بهانه ای را در قبال این کوتاهی ها بپذیریم.

دین پرست افزود: از آنجایی که برای فرصت ارائه عملکرد طرح های اشتغال پایدار استان تا پایان تیر ماه است، هر بانک عاملی که در این راستا یعنی پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستائیان ، کوتاهی کرده باشد ، باید جوابگو باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مناطق وزارت کشور گفت: برای طرح های اشتغال پایدار روستایی ، 12 هزار میلیارد تومان اعتبار در نطر گرفته شده است که می بایست تا پایان تیر ماه سال جاری ، پرداخت می شد که هنوز عملی نشده است.

وی از مدیران استانی خواست، با توجه به اینکه گزارشات طرح های مهارت آموزی در محیط واقعی کار و اشتغال پایدار روستایی به ریاست جمهوری اعطا خواهد شد، در ارائه گزارشات خود پیگیری های لازم را انجام دهند .

دین پرست با اشاره به اینکه وزارت کشور، تاکید بر نظارت بر طرح های اشتغال پایدار دارد، گفت: خراسان جنوبی ، پتانسیل خوبی در این زمینه دارد و باید این نظارت ها و بررسی ها بر طرح های پرداخت شده ، انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مناطق وزارت کشور با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی گفت:باید مسئولین به مانند وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری،به طرح ها اهتمام ورزند به طوری که پس از ارسال 54 نامه از سوی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مناطق وزارت کشور به ریاست جمهوری، 65 دستور را از شخص ریاست جمهور در کوتاه ترین زمان ها دریافت کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار