تخصیص اعتبار ساخت استخر دانش‌آموزی در زنجان

زنجان (پانا)-معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:با اختصاص 11 درصد، 27 صدم درصد از 9 درصد مالیات ارزش افزوده به آموزش و پرورش ساخت استخر دانش‌آموزی زنجان در دستور کار قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۳۳۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص  اعتبار ساخت استخر دانش‌آموزی در  زنجان

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان :پروژه استخر دانش‌آموزی در استان زنجان چندین سال به صورت راکد باقی مانده است.

ذبیح‌الله تاراسی :با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر اتفاقی در پروژه استخر دانش‌آموزی نمی‌افتاد، افزود: تا اینکه مجلس مصوبه اختصاص 11 درصد، 27 صدم درصد از 9 درصد مالیات ارزش افزوده در بخش ورزش آموزش و پرورش هزینه شود را تصویب کرد.

وی از اختصاص اعتبار 11 درصد 27 صدم درصد از 9 درصد مالیات ارزش افزوده به تکمیل استخر دانش‌آموزی زنجان خبر داد و اضافه کرد: اقدامات اولیه برای آغاز به کار پروژه انجام شده و پیمانکار پس از انتخاب آغاز به کار کرده است.

تاراسی با اشاره به اینکه پروژه استخر دانش‌آموزی اولیه از خیلی وقت پیش کار خود را آغاز کرده بود، بیان کرد: این پروژه به دلایل فنی مسکوت مانده بود و جای خود را به پروژه دیگری داد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه رایزنی در مورد آغاز به کار پروژه جدید استخر دانش‌آموزی در سال 1376 انجام شده است، ادامه داد: در سال 1381 این پروژه کار خود را آغاز کرد که به دلیل کمبود اعتبارات تاکنون مسکوت باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه طی قرارداد با پیمانکار قرار است استخر دانش‌آموزی 18 ماهه تحویل آموزش و پرورش داده شود، بیان کرد: با توجه به اینکه اعتبار پیش‌بینی شده برای پروژه دارای نقدینگی بالا است امید می‌رود این پروژه در موعد مقرر آماده بهره‌برداری باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه محل پروژه استخر دانش‌آموزی واقع در شهرک کارمندان است، گفت: پروژه بیش از این 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ایشان با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی شهید مظفری یک پک کامل ورزشی است، افزود: این مجموعه با وجود بخش‌های مختلف برای ارائه خدمات آموزشی به هنرستان ورزشی در نظر گرفته شده و دارای سالن دو و میدانی، ساختمان آموزشی، زمین چمن و پیست دوچرخه سواری است که متاسفانه به دلیل عدم اختصاص اعتبار نیمه کاره باقی مانده است.

تاراسی با بیان اینکه مصوبه مجلس در رفع مشکلات آموزش و پرورش بسیار می‌تواند موثر باشد، اضافه کرد: درخواست داریم، تا نمایندگان در راستای اجرایی شدن این مصوبه و حتی افزایش درصد سهم آموزش و پرورش تلاش کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در استان‌ها پروژه‌های در دست ساخت بسیاری دارد، تصریح کرد: با این اختصاص به نظر می‌رسد، این پروژه‌ها زودتر به بهره‌برداری برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار