فریاد «زنان بومی مکزیک» در هیسپان تی وی شنیده می شود

تهران (پانا) - مستند «همه چیز برای همه کس» که به آنتن پخش هیسپان تی وی رسیده، به سراغ ماریا مارتینز، نماینده زنان بومی برای شرکت در انتخابات مکزیک رفته تا تلاش وی برای گرفتن حقوق زنان بومی در جامعه را از قاب دوربین به نمایش گذارد.

کد مطلب: ۸۳۳۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
فریاد «زنان بومی مکزیک» در هیسپان تی وی شنیده می شود

به گزارش روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، کنگره بین المللی بومیان (CNI) به کمک زاپاتیستا zapatismo ( که یک گروه چپگرای انقلابی است که در بعد شبه نظامی و سیاسی فعالیت دارد) برای اولین بار در فرآیند انتخابات ریاست جمهوری مکزیک از یک زن بومی حمایت خواهد کرد.
ماریا مارتینز (Marichuy) یکی از مدافعان حقوق بشر و پزشکی سنتی است که به عنوان سخنگوی نمایندگان بومی در انتخابات فدرال 2018 مکزیک شرکت خواهد کرد. بر همین اساس این کنگره بین المللی بومیان، خواستار برگزاری نشستی به عنوان «اولین همایش بین المللی، سیاسی، هنری، ورزشی و فرهنگی زنان مبارز» است.
در این گردهمایی زنان بومی آمریکای لاتین که وارث 500 سال مبارزه بر علیه برده داری، جنگ های استقلال طلبی و مقاومت در برابر دیکتاتوری هستند، شرکت می کنند.
مستند 25 دقیقه ای «همه چیز برای همه کس» به تهیه کنندگی مانا واسکیوز، دوشنبه ساعت 8:30 به وقت تهران از شبکه هییسپان تی وی پخش و در ساعات 15:30 و 21:30 همان روز بازپخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار