وزیر آموزش و پرورش در استان البرز چند طرح‌ عمرانی را افتتاح کرد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش صبح امروز برای بازدید و افتتاح پروژه‌های عمرانی به استان البرز سفر کرد.

کد مطلب: ۸۳۳۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش و پرورش در  استان البرز چند طرح‌ عمرانی را افتتاح کرد

سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش صبح امروز برای افتتاح چند طرح عمرانی و بازدید از مسابقات کشوری کاردانش به استان البرز سفر کرد.
بطحایی سفر یک روزه خود به استان البرز را با افتتاح ساختمان شماره 2 اداره کل آموزش‌وپرورش البرز آغاز کرد. ساختمان شماره 2 این اداره با اعتباری حدود 800 میلیون تومان و زیربنای 2هزار و 200 متر مربعی احداث شده است. وزیر آموزش و پرورش بازدید سرزده‌ای از میز خدمت مستقر در اداره کل آموزش و پرورش البرز داشت و سپس برای افتتاح رسمی از کلینیک دندان پزشکی فرهنگیان عازم خیابان نظرزاده کرج شد.
مرکز دندانپزشکی معلم کرج با زیربنای 300 متر مربع و دارای 5 یونیت فعال دندانپزشکی با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان از محل صرفه جویی منابع درآمدی استانی به دست بطحایی و استاندار البرز افتتاح شد. این کلینیک با هدف ارائه افزایش خدمات دندانپزشکی به فرهنگیان افتتاح شد و به گفته رئیس این درمانگاه، روزانه حدود 100 نفر از فرهنگیان استان البرز پذیرش و درمان می‌شوند.

بازدید از مسابقات کشوری دانش آموزان کاردانش بخش دیگر سفر وزیر آموزش و پرورش به استان البرز بود. در این بازدید بطحایی به همراه علیرضا زرافشان، معاون آموزش متوسطه و محمدعلی نجفی، استاندار البرز به هنرستان کاردانش دخترانه شهید چمران رفتند و از نزدیک در جریان مسابقات کاردانش دختران کشور که در رشته‌های عکاسی، فرش‌بافی،خیاطی، طراحی فرش، طلاسازی و... برگزار می‌شود قرار گرفتند. بازدید از محل برگزاری مسابقات کاردانش پسران و مسابقات آنها که در رشته‌های نجاری، جوشکاری، تراشکاری و.. برگزار می شد برنامه بعدی وزیر آموزش و پرورش و هیات همراه‌اش بود.

افتتاح درمانگاه فرهنگیان استان البرز و بازدید از محل برگزاری آزمون ضمن خدمت فرهنگیان از دیگر بخش های سفر وزیر آموزش و پرورش به استان البرز بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار