برنامه‌های سال 97 ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش‌وپرورش به استان‌ها ابلاغ شد

تهران (پانا) - سیدمجتبی ملکی دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش، فهرست و مشخصات برنامه‌های ستاد همکاری‌ها در سال 1397 را به مدیران کل مراکز استا‌ن‌ها ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۸۳۳۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های سال 97 ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش‌وپرورش به استان‌ها ابلاغ شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دبیرخانه ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش، در این ابلاغیه، خطاب به مدیران کل استانی و معاونان پرورشی فرهنگی به عنوان نایب‌رئیس کمیته همکاری‌ها، فهرست مشخصات برنامه‌های ستاد و برنامه‌های حوزه ستادی در سال 1397 از سوی وزیر، تشریح شده است.

پژوهش در حوزه همکاری‌ها، همکاری در ایجاد و توسعه مدارس علوم و معارف اسلامی، جذب و توانمندسازی طلاب در قالب نظام وظیفه عمومی برابر سهمیه اعلامی اداره کل امور اداری و تشکیلات، اعزام مبلغان باتجربه حوزه‌های علمیه به جلسات تخصصی، گفتمان‌های دینی دانش‌آموزی، مناسبت‌های دینی و ملی، اردوهای تربیتی و فعالیت‌های فوق‌برنامه و هیأت‌­های دانش‌آموزی بخشی از برنامه‌های مصوب و ابلاغی به استان‌ها برای اجرا است.

همچنین تامین و استقرار روحانی در مدارس از سوی حوزه‌های علمیه (طرح امین، روشنا، مدارس شبانه­‌روزی روستایی و عشایری «سفیران آسمانی» و...) از دیگر برنامه‌های اجرایی سال تحصیلی جدید است.

برگزاری نشست‌های تخصصی، همایش علمی و کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره، نوآوری و آزاداندیشی برای مدیران و معلمان با حضور اساتید، علما و فضلای حوزه‌های علمیه، دیدار دانش‌آموزان با علما و فضلای حوزه، بازدید دانش‌آموزان از مدارس علمیه و آشنایی با نظام آموزشی حوزه‌های علمیه، توانمندسازی طلاب شاغل و فعال (مجریان طرح تربیتی امین، روشنا و شبانه‌روزی) در آموزش و پرورش، نظارت و ارزیابی فعالیت‌ها و به‌سازی عملکرد کمیته‌های همکاری در استان‌ها دیگر برنامه‌های ستاد همکاری‌ها، برای پیوند عملی و همکاری عینی حوزه و آموزش و پرورش برای سال تحصیلی 98-97 است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار