تاکید رئیس شورای شهر همدان بر لزوم مبادلات فرهنگی با یزد

یزد (پانا) - رئیس شورای شهر همدان در صحن علنی شورای شهر یزد اظهار داشت: با مبادلات فرهنگی میان یزد و همدان می‌توانیم به تعاملات خوبی بین دو شهر و شوراهای آن و شهرداری یزد و همدان برسیم.

کد مطلب: ۸۳۳۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تاکید رئیس شورای شهر همدان بر لزوم مبادلات فرهنگی با یزد

ابراهیم مولوی که به همراه سرمایه‌گذاران میدان میوه و تره‌بار استان همدان به یزد سفرکرده است، در جلسه علنی شورای شهر یزد، گفت: استان همدان و یزد با توجه به شباهت‌های زیادی ازلحاظ تاریخی، صنایع‌دستی، جمعیت و حتی تعداد اعضای شورای شهر با یکدیگر دارند، سرشار از افتخار و دارای قدمت و تاریخ بسیاری هستند.

وی به سرمایه‌گذاری‌ها و پروژه‌های در استان همدان اشاره کرد و افزود: سال گذشته بزرگ‌ترین پیاده‌راه ایران از آرامگاه بوعلی تا تپه هگمتانه، افتتاح شد که این پیاده‌راه مورد تائید و تصویب یونسکو نیز قرارگرفته است.

مولوی با اشاره به اینکه کار اکثر مردم همدان کشاورزی است و امیدواریم بتوانیم با راه‌اندازی میدان میوه‌ و تره‌بار، رونقی در شهر ایجاد کنیم، تصریح کرد: در استان همدان صنعتی که بتوان برای شهر درآمدزایی به همراه داشته باشد، نداریم.

رئیس شورای شهر همدان با تأکید بر کسب تجربیات شورای شهر یزد در اجرای پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری در بخش‌های عمرانی و خدماتی، اظهار داشت: ان‌شاءالله بتوانیم مبادلات فرهنگی بسیاری میان استان‌های یزد و همدان برقرار کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در شهر همدان اجازه احداث میدان میوه و تره‌بار دیگری در فاصله نزدیک را نداریم، یادآور شد: ان‌شاءالله بتوانیم تفاهم‌نامه‌ای با شورای شهر یزد منعقد کنیم که مسائل و مشکلات میدان میوه و تره‌بار را باهم بررسی و حل کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به‌طورقطع با مبادلات فرهنگی میان یزد و همدان می‌توانیم به تعاملات خوبی بین دو شهر و شوراهای آن و شهرداری یزد و همدان برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار