مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی:کودک رها شده پنج روز قبل به بهزیستی تحویل داده شده است

تبریز (پانا)- مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با اشاره به تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مربوط به پیدا شدن نوزاد در یکی از محلات تبریز، گفت: این نوزاد پنج روز قبل توسط کلانتری 15 تبریز تحویل بهزیستی شده است.

کد مطلب: ۸۳۳۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی:کودک رها شده پنج روز قبل به بهزیستی تحویل داده شده است

محسن ارشدزاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تصاویری که روز گذشته در شبکه های اجتماعی بازتاب وسیعی داشته است، مربوط به اوایل هفته گذشته و نوزادی حدود سه ماهه است که در محله منظریه تبریز رها شده بود و توسط ماموران نیروی انتظامی تحویل بهزیستی شد.

وی افزود: این نوزاد هم اکنون در شیرخوارگاه احسان تبریز نگهداری می شود.

وی جنسیت این نوزاد را دختر اعلام و اضافه کرد: بلافاصله پس از تحویل این نوزاد به بهزیستی، معاینات و آزمایش های مختلف پزشکی روی وی انجام گرفت و مشخص شد نوزاد سالم می باشد و هیچ مشکل درمانی و بهداشتی ندارد.

ارشدزاده با بیان اینکه وجود دلنوشته ای از طرف مادر نوزاد که تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شده، برای بهزیستی محرز نشده است، گفت: زمانی که این نوزاد تحویل بهزیستی داده شد هیچ نوشته ای همراهش نبود و بهزیستی آذربایجان شرقی امروز استعلام های مربوطه در این زمینه را انجام خواهد داد.

در دلنوشته ای منصوب به مادر نوزاد یاد شده ، آمده است: نام این کودک زهرا است و به دلیل فوت پدر و عدم توانایی مالی مادر رها شده است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی اعلام کرد: هم اکنون این نوزاد در اختیار این مجموعه است و هر کس یا فردی ادعای حضانت وی را داشته باشد باید از طریق مراجع قانونی و دادگستری استان اقدام کند.

ارشدزاده ادامه داد: هر کودک بی سرپرست به وسیله احکام قضایی تحویل بهزیستی می شود و هر گونه خروج این کودکان از بهزیستی نیز مستلزم حکم قضایی است.

عصر روز گذشته تصاویری مبنی بر رها شدن یک نوزاد حدود 3 ماهه در محله منظریه تبریز و تحویل وی به بهزیستی توسط کلانتری محل در فضای مجازی منتشر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار