شطرنج باز ارومیه ای قهرمان مسابقات آذربایجان غربی شد

ارومیه (پانا)- دبیر هیات شطرنج آذربایجان غربی گفت: ' مجتبی ترازوی عدل' از شطرنج بازان این استان با کسب مقام قهرمانی، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد.

کد مطلب: ۸۳۳۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
شطرنج باز ارومیه ای قهرمان مسابقات آذربایجان غربی شد

علی مرادی دبیر هیات شطرنج آذربایجان غربی افزود: مسابقات شطرنج قهرمانی استان با حضور 67 ورزشکار از شهرستان های سراسر استان طی روزهای یکم تا هشتم تیر ماه جاری در سالن شطرنج ورزشگاه 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد و شرکت کنندگان در 9 دور به روش سوییسی به مصاف هم رفتند.

مرادی گفت: پس از ترازوی عدل که با کسب هشت امتیاز به مقام نخست رسید، جواد وفا از خوی با کسب هفت امتیاز دوم شد و رامین احمدی با هفت امتیاز و پوئن شکنی از چایپاره در جایگاه سوم ایستاد.

وی ادامه داد: مهدی اصغری از چایپاره و منصور شایگان از ارومیه هر کدام با 6/5 امتیاز به ترتیب حایز رتبه های چهارم و پنجم شدند.

مرادی گفت: در بخش ریتینگ داران زیر 1800 مهران حسین زاده و در بخش ریتینگ داران زیر 1600 هادی غلامی به مقام برتر دست یافتند و در بخش زیر 20 سال آریا یوسفی، زیر 16 سال آرمین ظرافت شعار و 12 سال پرهام حاجی آقا همگی از ارومیه به مقام برتر رسیدند.

وی افزود: پریسا رسولی نفر برتر بانوان و ستایش حسین زاده نفر برتر دختران زیر 12 سال معرفی شدند.

مرادی با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی شطرنج کشور آبان ماه به میزبانی همدان برگزار می شود، گفت: مسابقات قهرمانی بانوان آذربایجان غربی نیز از 13 تا 15 تیر ماه جاری در همین سالن برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار