مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی

۱۳۰ پایگاه اوقات فراغت توسط سازمان تبلیغات اسلامی در آذربایجان غربی راه‌اندازی شد

ارومیه (پانا) -– مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از راه اندازی ۱۳۰ پایگاه اوقات فراغت طی تابستان امسال در محلات شهرهای استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۳۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۳۰ پایگاه اوقات فراغت توسط سازمان تبلیغات اسلامی در آذربایجان غربی راه‌اندازی شد

حجت الاسلام محمد داداش زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه این پایگاه های اوقات فراغت با هدف ارتقای سطح آموزش های دینی و قرآنی نسل جوان جامعه راه اندازی شده اند افزود: در کنار آموزش های قرآنی و دینی به علاقمندان شرکت کننده مسابقات فرهنگی، هنری و نیز دوره های آموزشی از جمله ورزش، نقاشی و... نیز در این پایگاه های اوقات فراغت برگزار می شود.

وی ادامه داد: در شهر ارومیه تمرکز ما بر روی مناطق حاشیه ‌ای و کم برخوردار بوده است و در شهرستان‌ها نیز تلاش شده است این پایگاه‌های اوقات فراغت در مساجدی فعال شود که از حضور مسئولان و متولیان امر محروم بوده‌اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی همچنین افزود: همزمان با شروع تابستان در ارومیه و سطح استان دوره استعدادیابی قرآنی با هدف ترویج آموزه های قرآنی برگزار می شود.

حجت الاسلام داداش زاده از تهیه مستندی از زندگی روحانیون برجسته استان خبر داد و گفت: مستند ۴۰ عالم و روحانی اهل سنت و تشیع استان با عنوان ستارگان هدایت به صورت یک مستند تصویری ۲۰ دقیقه‌ای در حال تهیه است.

وی خاطرنشان کرد: این مستند از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان و مشارکت حوزه هنری استان و شورای روحانیت ارومیه به زبان بومی و محلی هر شهرستان تهیه شده و پس از طی مراحل تدوین و آماده‌سازی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود.

حجت الاسلام داداش زاده از فعال سازی جمعیت بانوان فرهیخته آذربایجان غربی طی ماه های اخیر خبر داد و گفت: ۳۴ بانوی استان که عموما دکترا و کارشناس ارشد حوزه کاری خود هستند عضو جمعیت بانوان فرهیخته استان هستند.

وی در خصوص فعالیت های جمعیت بانوان فرهیخته استان افزود: این جمعیت در چهار گروه رسانه، تببین باورهای دینی، تحکیم بنیاد خانواده وآسیب های اجتماعی فعالیت می کند و تاکنون برنامه های متعددی در این چهار حوزه در دست اجرا دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار