گود زورخانه معلم شهید پهلوان سید علیرضا نجفی در خرم‌آباد افتتاح شد

خرم‌آباد ( پانا ) - زورخانه معلم شهید پهلوان سید علیرضا نجفی به مناسبت فرارسیدن هفته جهانی مبارزه با اعتیاد و مواد مخدربا حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان و جمعی از مسئولان استانی در محله پشته حسین‌آباد خرم‌آباد افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۳۳۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
گود زورخانه معلم شهید پهلوان سید علیرضا نجفی در خرم‌آباد افتتاح شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان در این مراسم گفت: یکی از وظایف آموزش و پرورش در زمینه سلامت و تندرستی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است. آموزش و پرورش به دلیل ارتباط با فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا جمعیت قابل توجهی را در اختیار دارد.
رضا زینی وند مقدم افزود : در این راستا حدود ۱۶۴ هزار دانش آموز تحت آموزش‌های لازم در زمینه آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر قرار گرفته‌اند.
وی با اشاره به اینکه تعداد ۵۴۵ آموزشگاه در مناطق پرخطر یا در معرض خطر به صورت ویژه مورد عمل طرح‌ها و برنامه‌های اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی قرار گرفته‌اند، گفت : یکی از اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی این مناطق طرح ساخت و تاسیس اماکن و سالن های ورزشی است.

وی تصریح کرد: برای راه‌اندازی این زورخانه هزینه‌ای بالغ بر ۵۲ میلیون تومان از محل صرفه جویی از اعتبارات تخصیصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به آموزش و پرورش صورت گرفته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار