همزمان با آغاز برگزاری آزمون سراسری انجام شد:

بازدید مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از حوزه های برگزاری کنکور در نیشابور

مشهد (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با همراهی ریاست اداره حراست و ریاست اداره سنجش استان از هشت حوزه آموزش و پرورش در برگزاری کنکور سراسری بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۳۳۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از حوزه های برگزاری کنکور در نیشابور

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در تشریح این خبر گفت: در سال جاری در شهرستان نیشابور تعداد هفت هزار و12 داوطلب در پنج گروه آزمایشی انسانی، ریاضی،هنر،علون تجربی و زبان های خارجه در روزهای پنج شنبه و جمعه، هفتم و هشتم تیرماه در سه حوزه اصلی دانشگاه نیشابور،دانشگاه آزاد و آموزش و پرورش، آزمون خود را به پایان می رسانند.

حسین مهرابادی افزود: آموزش و پرورش نیشابور در دو گروه آزمایشی علوم تجربی و زبان های خارجه مجموعا پذیرای هزارو923 داوطلب در روز جمعه هشتم تیرماه در 10 حوزه امتحانی خواهد بود که مدیر کل آموزش و پرورش، ریاست اداره حراست و ریاست اداره سنجش استان از این حوزه ها بازدید کردند.

وی ادامه داد: ما با برگزاری جلسات متعدد و برنامه ریزی های مورد نیاز، تلاش کردیم شرایط بسیار مطلوبی جهت برپایی این آزمون مهیا کنیم.

مهرابادی در پایان اظهار امیدواری کرد: دانش آموزان نیشابور بتوانند به عنوان یک قطب علمی استان، نتایج درخشان تر از سالهای پیش را در کنکور سراسری کسب کنند.

گفتنی است: تعداد هزار و 609 داوطلب در رشته علوم تجربی و 314 داوطلب در گروه زبان های خارجی درحوزه های آموزش و پرورش با یکدیگر به رقابت می پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار