رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت البرز: اصناف پیشقراولان تحقق عینی اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی هستند

کرج(پانا)- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در همایش بزرگداشت روز اصناف مرکز البرز با اشاره به ظرفیت های بزرگ اقتصادی اصناف و اعتماد متقابل میان مردم و ایشان از صنوف به عنوان پیشقراولان پیاده سازی اقتصاد مقاومتی و تحقق ساز عینی حمایت از کالای ایرانی یاد کرد.

کد مطلب: ۸۳۳۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت البرز: اصناف پیشقراولان تحقق عینی اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی هستند

جهانگیر شاهمرادی در این همایش از فعالیت بالغ بر 70 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب و حدود 10 هزار واحد فاقد پروانه در سطح استان خبر داد.

وی اعلام کرد: بیش از 10 هزار واحد صنفی تولیدی در استان فعالیت می کنند که در عمل می توان آنها را واحدهای بالقوه صنعتی قلمداد نمود.

شاهمرادی تصریح کرد: تک تک این واحدها ظرفیت تبدیل شدن به واحدهای صنعتی بزرگ را دارا هستند چرا که یکی از شروط اصلی اهلیت صنعتی که همان توان فروش و مشتری یابی است را به یدک می کشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: در راستای تحقق اهداف عالیه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی می توانیم به طور جدی و اثر گذار از ظرفیت اصناف بهره ببریم.

وی افزود: اصناف همواره مورد وثوق و اعتماد مردم هستند و این گروه برای حمایت واقعی از تولیدات داخلی می توانند آنچنان که شایسته تولید ملی است از محصولات داخلی حمایت و آن ها را به مردم به عنوان کالای مناسب توصیه نمایند.

این مسئول خاطر نشان کرد: با نگاه تیزبین و آینده نگر اصناف در راستای معرفی شایسته کالای ایرانی شاهد رونق افزون تر بخش تولید و تحقق عملی برنامه های اشتغال زایی در سطح ملی خواهیم بود که در عمل خط بطلانی بر بسیاری از مشکلات اجتماعی خواهد شد.

وی ادامه داد: با عنایت به پیگیری های مجدانه شخص استاندار و سایر مسئولان استان می توانیم با بهره گیری مناسب از ظرفیت همجواری پایتخت در بخش اصناف الگوی پیشرو و موفق در سطح کشور باشیم.

شاهمرادی تاکید کرد: فرصت های مناسبی از جمله راه اندازی شهرک های صنفی تخصصی در منطقه شیخ آباد و بهارستان وجود دارد که با به ثمر نشستن حمایت ها و پیگیری ها، می توانیم سرمایه گذاری های موجود را سامان داده و امکان اشتغال زایی های جدیدی را به وجود آوریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در پایان با توصیه به اصناف در رعایت حال شهروندان در شرایط حساس کنونی بازار ابراز امیدواری نمود تا دستگاه های خدمات رسان و ناظر بر بازار نیز ملاحظه اصناف را نموده و با تحقق مضمون آیه شریفه رحماء بینهم و اشداء علی کفار، شعار وحدت و همدلی را میان خود ارتقاء بخشیم و مشت محکم خود را به سوی بدخواهان این نظام و سرزمین سربلند ایران نشانه رویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار