بمناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت:

همایش پیاده روی کارکنان آموزش و پرورش خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) ـ معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بمناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر قریب یکصد نفر از کارکنان این اداره کل به همراه خانوده هایشان در همایش پیاده روی شرکت کردند.

کد مطلب: ۸۳۲۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
همایش پیاده روی کارکنان آموزش و پرورش خراسان جنوبی

مهدی گلدانی مقدم با اعلام این خبر اظهار کرد: این همایش با شعار عقل سالم،بدن سالم، جامعه سالم با ورزش؛ و با هدف افزایش شادابی، سلامت جسم و جان، توسعه ورزش همگانی در بین کارکنان و تقویت مودت بین خانواده ها برگزار شد.

وی، با بیان این که شرکت کنندگان در این همایش فاصله 5 کیلومتری انتهای خیابان پاسداران تا بزرگ ترین بند تاریخی استان یعنی بند دره را با پای پیاده طی کردند، تصریح کرد: برگزاری چنین همایش هایی علاوه بر تقویت سلامت جسم و روح، زمینه ی تقویت دوستی ها و مودت در بین افراد می شود.

گلدانی مقدم توسعه ورزش همگانی در بین جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان را یکی از اولویت های این معاونت در سال تحصیلی آینده برشمرد و افزود: توسعه فرهنگ ورزش اعم از پهلوانی، قهرمانی و همگانی زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه و ارتقای کارایی و توانمندی های افراد می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی، بسیاری از بیماری ها را ناشی از کم تحرکی و دوری از ورزش دانست و خاطر نشان کرد: بسیاری از بیماری های کنونی حتی بیماری های قلبی عروقی با ورزش صحیح و اصولی قابل پیش گیری و درمان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار