اولین دوره جشنواره استانی تدریس همیار معلمان در شهر قدس برگزار شد

شهر قدس (پانا) - اولین دوره جشنواره استانی تدریس همیار معلمان شهرستان های استان تهران با میزبانی شهرقدس در دو بخش دختران و پسران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۲۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اولین دوره جشنواره استانی تدریس همیار معلمان در شهر قدس برگزار شد

اولین دوره جشنواره تدریس همیار معلمان به عنوان طرحی نو در راستای طرح های معاونت آموزش متوسطه استان با میزبانی شهر قدس در دو بخش دختران و پسران برگزار گردید.

این جشنواره به صورت مجزا برای گروه همیار معلمان دختر و پسر شهرستان های استان تهران برگزار و در پایان شهر قدس در قسمت دختران و بهارستان 2 در قسمت پسران رتبه اول را کسب نمودند.

محمدرضا بهمنش مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در خصوص برگزاری این جشنواره گفت : افزایش علاقمندی و انگیزه دانش آموزان مستعد برای شرکت در طرح همیار معلم به عنوان رکنی اساسی در تقویت بنیه دانش آموزان ضعیف تر و کشف استعدادهای ناب دانش آموزی برای اهدافی همچون جذب دبیران موفق در سال های آتی می باشد.

وی ابراز امیدواری کرد : تصویب سهمیه استخدام و یا امتیاز ویژه در جذب دانش آموزان همیار معلم به عنوان دبیران آینده وزارت آموزش و پرورش ، می تواند به بهبود کیفیت و کارایی نیروی انسانی خلاق و مؤثر در آموزش و پرورش کمک نماید.
شایان ذکر است، در این جشنواره با حضور شفیع پور ، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از نفرات اول تا پنجم طرح همیار معلمان و نیز از شش داور این جشنواره تقدیر بعمل آمد.

/خبرنگار :شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار