معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی البرز: البرز جزو آماده ترین تیم های محب کشور است

کرج (پانا) -  نخستین نشست تخصصی تیم های فوریتی طرح محب استان البرز با هدف هم افزایی و تبادل تجربیات اعضا تیم و با حضور 40 نفر از روان شناسان و مددکاران عضو تیم فوریتی ،اعضا همیاران امدادی دو دیفرانسیل طرح محب و معاونین  پیشگیری بهزیستی شهرستان ها برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۳۲۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی البرز: البرز جزو آماده ترین تیم های محب کشور است

مژگان رضا زاده، معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان البرز گفت: این استان با داشتن 5 تیم فوریتی تخصصی متشکل از روان شناسان و مددکاران آموزش دیده، دو تیم همیاران محب و یک تیم همیاران امدادی آفرود سواران محب، جزء آماده ترین تیم های محب کشور بوده و در سال گذشته با حضور در مناطق زلزله زده و همچنین امداد رسانی در برف کولاک به شهروندان خدمات بسیار ارزشمندی داشته اند.

در ادامه زهرا سادات نریمان وند، مسئول بحران اداره کل بهزیستی البرز با اشاره به اهمیت آموزش عمومی شهروندان و استفاده از روش های خلاقانه در پیشگیری از حوادث، از تیم های فوریتی برای ارائه طرح های خلاقانه دعوت کرده و در این راستا به تشریح چشم انداز طرح محب در سال جاری پرداخت .

وی همچنین با اشاره به حادثه غرق شدن کودک خردسال در رودخانه افزود: با توجه به نیاز استان به عنوان اولین برنامه آگاه سازی، ارائه اطلاعات به مسافران جاده چالوس جهت مراقبت از کودکان را پیش رو خواهیم داشت.

در ادامه ایرج ندایی، معاون پیشگیری شهرستان ساوجبلاغ با یک فعالیت گروهی به ارائه تعاریفی از بحران و هفت قدم اساسی در ارائه خدمات در بحران پرداخت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار