دبستان دو کلاسه روستای شینه سنندج گلنگ زنی شد

سنندج(پانا)-با همت خیر نیک اندیش مدرسه ساز شیرازی، منوچهر نیکو، دبستان دو کلاسه اسماء نیکو روستای شینه از توابع آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج کلنگ زنی شد.

کد مطلب: ۸۳۲۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
دبستان دو کلاسه روستای شینه سنندج گلنگ زنی شد

آئین کلنگ زنی دبستان دو کلاسه روستای شینه با حضور نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، بخشدار مرکزی و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم سیدفواد حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج از حسن نیت خیر نیک اندیش، منوچهر نیکو، تشکر و برای دختر مرحوم وی( خانم اسماء نیکو ) از خداوند متعال علو درجات و مغفرت مسئلت کرد.

سیدفواد حسینی گفت : قرار بر این است که این خیر گرانقدر در آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج سه مدرسه به نام های اسماء نیکو 1-2 و 3 احداث نماید که این اولین احداث خیر نیک اندیش است و در آینده نزدیک در روستای تفتیله نیز کلنگ دومین دبستان به همت وی بر زمین زده خواهد شد .

حسینی ادامه داد: امید است با همت مجمع خیرین مدرسه ساز ناحیه یک بتوان از خیرین داخل و خارج استان جهت احداث مدرسه و رفع کمبود فضای آموزشی کمک گرفت .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج با اشاره به کمبود فضای آموزشی ناحیه گفت: تنها مرکز استانی می باشیم که میانگین فضای آموزشی ما از میانگین استان کمتر است و این کمک خیرین مدرسه ساز را می طلبد .

وی اظهار داشت: اداره کل نوسازی و اداره آموزش و پرورش در حال احداث و ایجاد مدارس هستند اما کافی نیست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار