البرز، قطب جدید تیراندازی با کمان کشور

کرج (پانا) - رئیس فدراسیون تیراندازی باکمان، البرز را به عنوان قطب جدید این رشته ورزشی در کشور معرفی کرد.

کد مطلب: ۸۳۲۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
البرز، قطب جدید تیراندازی با کمان کشور

غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیر اندازی باکمان با حضور در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج، با اعلام این خبر که تیراندازی با کمان استان البرز رتبه سوم کشور را کسب کرده است، گفت: هدف گذاری اصلی فدراسیون تیر و کمان رقابت‌های آسیایی جاکارتا اندونزی است.

وی با بیان این که "هدف گذاری اصلی فدراسیون تیر و کمان رقابت‌های آسیایی جاکارتا اندونزی است" افزود: استان البرز به عنوان قطب اصلی تیر و کمان کشور در حال مطرح شدن است.

شعبانی بهار با بیان اینکه اولویت بعدی تیراندازی با کمان ایران المپیک جوانان است، ادامه داد: اردوی تیراندازی با کمان کامپوند و ریکرو بزرگسالان، نوجوانان و جوانان ایران به صورت مشترک در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 8 تیرانداز جوان در دو رشته برای باری‌های المپیک جوانان به اردوی تیم ملی دعوت شدند، تصریح کرد: اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان ایران به مدت 10 روز در ورزشگاه انقلاب کرج ادامه دارد.

رئیس فدراسیون تیر اندازی باکمان با بیان اینکه رقابت‌های آسیایی جاکارتا اندونزی برای تیم ملی تیر و کمان ایران بسیار حائز اهمیت است، اشاره کرد: 13 تیرانداز با کمان ایرانی در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار