معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش: خبرگزاری پانا بهترین گزینه برای رشد سیاسی و فرهنگی دانش‌آموزان است

کرمان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در حاشیه همایش خیران مدرسه ساز در کرمان گفت:یکی از سیاست‌های کلی سازمان دانش‌آموزی تقویت تشکل‌های دانش‌آموزی با رویکرد مهارت‌آموزی است.

کد مطلب: ۸۳۲۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش: خبرگزاری پانا بهترین گزینه برای  رشد سیاسی و فرهنگی دانش‌آموزان  است

علیرضا کاظمی گفت: امروز ارتقاء توانمندی‌های مهارتی در عرصه‌های مختلف برای ورود به اجتماع مورد نیاز دانش‌آموزان است .

کاظمی مهمترین مأموریت‌های سازمان دانش‌آموزی را تربیت سیاسی دانست و گفت: تربیت سیاسی و اجتماعی دانش‌آموزان یکی از مواردی است که می‌تواند به رشد فکری دانش‌آموزان کمک کند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش گفت: خبرگزاری پانا بهترین گزینه برای رشد سیاسی و فرهنگی دانش‌آموزان است و آموزش وپرورش مفتخر است این خبرگزاری با شعار هر مدرسه یک خبرنگار بزرگترین شبکه‌ی رسانهای دانش‌آموزی را تشکیل داده است .

کاظمی ضمن اشاره به توانمندی دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف گفت: هر یک از دانش‌آموزان توانمندی‌ها و آگاهی‌هایی در عرصه های سیاسی، اجتماعی ،دینی و فرهنگی دارند که می‌توانند از طریق خبرگزاری پانا مطالبات جامعه دانش‌آموزی را از مسئولان تقاضا کنند و این خبرگزاری زبان گویا، رسا و بلیغ دانش آموزان در عرصه‌های گوناگون آموزش وپرورش است.

کاظمی خبرگزاری پانا را یکی از بخش‌های مهم حوزه معاونت پرورشی دانست و گفت: تقویت پانا در دستور کار معاونت پرورشی و فرهنگی است و ما جهت بلوغ فرهنگی و سیاسی دانش آموزان از آنها حمایت می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار