نماینده انجمن حمایت از قربانیان اسید پاشی : معضل اسید پاشی یک بار برای همیشه باید حل و فصل شود

تبریز (پانا)- نماینده انجمن حمایت از قربانیان اسید پاشی کشور با بیان اینکه اسید پاشی سالانه در سراسر کشور ده ها زخم به جای می گذارد گفت: معضل اسید پاشی باید یک بار برای همیشه حل و فصل شود.

کد مطلب: ۸۳۲۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
نماینده انجمن حمایت از قربانیان اسید پاشی : معضل اسید پاشی  یک بار برای همیشه باید حل و فصل شود

هادی پاشاچینی در حاشیه نمایشگاه آثار هنری حمایت از قربانیان اسید پاشی در تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار پانا هدف از برپایی این نمایشگاه را حمایت از قربانیان اسید پاشی و به نمایش گذاشتن هویت تغییر یافته قربانیان بعد از اسید پاشی به جامعه بیان کرد.

وی هدف دیگر این نمایشگاه را فرهنگ‌سازی دانست و گفت:متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد موارد متعددی از اسید پاشی در شهر تبریز بودیم.

نماینده انجمن حمایت از قربانیان اسید پاشی کشور راه حل خود در مورد معضل اسید پاشی را روانشناسی شدن افراد مهاجم و آسیب‌شناسی این معضل در جامعه بیان کرد.

پاشاچینی ضمن اشاره به اینکه تمام مبلغ حاصل از فروش تابلو ها صرف حمایت از قربانیان اسید پاشی می‌شود، افزود: از 100 طرح ارسالی توسط هنرمندانی از شهرهای مختلف، 35 طرح توسط مسئولان برگزاری نمایشگاه و در نمایشگاه به فروش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه قیمت تقریبی تمام تابلوها در حدود 60 میلیون تومان است اظهار کرد: به امید روزی هستیم که هیچ قربانی به دلیل اسید پاشی شدندش دچار گوشه گیری و دوری از اجتماع نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار