دومین نشست شورای آموزش و پرورش استان ایلام برگزار شد

ایلام (پانا) - استاندارایلام بر ساخت مجمع ورزشی فرهنگیان استان در نشست شورای آموزش و پرورش تأکید کرد.

کد مطلب: ۸۳۲۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
دومین نشست شورای آموزش و پرورش استان ایلام برگزار شد

دومین نشست شورای آموزش و پرورش استان به ریاست استاندار و حضور اعضای شورا ودیگر مدعوین در محل استانداری تشکیل شد .

در این جلسه اسفندیار رستم زاد مدیر کل و دبیر شورای آموزش و پرورش استان ضمن ارائه گزارشی از پیگیری های به عمل آمده در راستای اجرای مصوبات جلسه قبل گزارشی از وضعیت موجود فضا های ورزشی ارائه نمودند و افزودند: شادابی و نشاط دانش آموزان در گروسلامت جسمی و روحی می باشد که لازمه ی برخورداری از سلامت ورزش کردن و فعالیت های جسمانی می باشد.

ایشان تصریح نمود: وجود فضاها و امکانات مناسب ورزشی زمینه ی ورزش کردن در بین دانش آموزان را فراهم می آورد ، که مدارس و مراکز آموزشی استان از کمبوداین فضاها و تجهیزات رنج می برند، ولی این کاستی ها و کمبود ها مانع پیشرفت دانش آموزان این استان نگردیده که کسب مقام های بین المللی و کشوری دانش آموزان در مسابقات ورزشی نشانگر آن می باشد.

در این جلسه سلیمانی دشتکی استاندار و رئیس شورا استان در سخنانی بر ساخت مجتمع ورزشی فرهنگیان در مرکز استان تأکید نمودند و بیان داشتند آموزش و پرورش با همکاری اداره کل نوسازی مدارس نسبت به پیگیری آن از طریق مراجع ذیصلاح اقدام نموده و زمینه تحقق این امر را فراهم آورند .

در ادامه به تعامل بین آموزش و پرورش و شهرداری ها جهت اجرای کامل مواد قانون شوراها اشاره و اظهار نمودند : با تعامل و همراهی می توان مشکلات را مرتفع نمود .

گفتنی است در این نشست موضوعاتی هم چون بازگشت نشاط و شادابی دانش آموزان در مدارس ابتدایی به ویژه مدارس دخترانه ، وضعیت در آمدی آموزش و پرورش از محل اجرای بند 3 ماده 13 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار