کارشناس اردوها و فوق برنامه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تاکید کرد:

ضرورت استمرارطرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در طول سال تحصیلی

شهر قدس (پانا) - کارشناس اردوها و فوق برنامه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در حاشیه اردوی یک روزه امید و نشاط در اردوگاه فرهنگی و تربیتی شهید منتظری شهریار گفت:برنامه های اوقات فراغت نه تنها برای تابستان ، بلکه  برای کل سال تحصیلی باید اجرا شود.

کد مطلب: ۸۳۲۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت استمرارطرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در طول سال تحصیلی

سلطانی کارشناس اردوها و فوق برنامه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در حاشیه اردوی یک روزه امید و نشاط که در اردوگاه فرهنگی و تربیتی شهید منتظری شهریار و با حضور 210 نفر از دانش آموزان شهرستان قدس برگزار شد،در گفتگوباخبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهار کرد:برنامه های طرح غنی سازی اوقات فراغت نه تنها برای تابستان ، بلکه برای کل سال تحصیلی باید اجرا شود.

وی در ادامه اذعان داشت: یکی از برنامه های طرح اوقات فراغت تابستان ،اردوی یک روز در اردوگاه شهید منتظری شهریار هست که این طرح برای ۷۶۸۰ دانش آموز در مدت دو ماه اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول باتوجه به اینکه فقط این برنامه برای غتی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان کافی نیست گفت : از برنامه های متنوع دیگرمیتوان به برگزاری اردوهای مذهبی،فرهنگی و ورزشی نیزاشاره کرد که برخی از این اردوها بیشتر از یک روز میباشد.

/خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار