معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد:

برنامه‌ای مدون و استراتژیک در دستور کار روابط عمومی استانداری یزد قرار گیرد

یزد (پانا) - معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با اشاره به اینکه روابط عمومی استانداری یزد تنها روابط عمومی یک دستگاه نیست، گفت: بی‌شک انتظاری که از این روابط عمومی وجود دارد، برنامه‌ای مدون و استراتژیک است.

کد مطلب: ۸۳۲۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ای مدون و استراتژیک در دستور کار روابط عمومی استانداری یزد قرار گیرد

محمدعلی طالبی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی استانداری یزد، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات چندساله مدیر روابط عمومی سابق استانداری یزد، گفت: دست‌به‌دست شدن چندین‌باره مسئولیت روابط عمومی در بین افراد مختلف در گذشته به ما این اجازه را نداد که یک دوره باثبات مدیریتی را در روابط عمومی استان داشته باشیم.

وی افزود: این موارد سبب بی‌ثباتی در ارتباط استانداری یزد با سایر رسانه‌ها شد؛ اما با همه این مشکلات و محدودیت‌های موجود، مجموعه روابط عمومی استانداری یزد ایثارگرانه به فعالیت خود پرداخته و عملکرد خوبی را از خود بر جای گذاشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد بابیان اینکه این عملکردها، سرمایه‌های زیادی را به یادگار گذاشته است، اظهار داشت: امید است این دوستی‌ها و صمیمیت‌ها تداوم داشته باشد و همچنین بسی جای افتخار است که خوشبختانه مدیر روابط عمومی استانداری یزد دارای سابقه درخشان است که انتصاب وی نشان از بها داده شدن به جوانان است.

طالبی با اشاره به سوابق گذشته مدیر روابط عمومی استانداری یزد، تصریح کرد: وی کامل با حوزه روابط عمومی و مسئولیت‌ها آن آشنایی کامل دارد و ارتباط بسیار خوبی با مجموعه همکاران روابط عمومی از گذشته تاکنون داشته است که این خود بیانگر فعالیت‌های خوب وی است.

این مقام مسئول بابیان اینکه انتصاب علی صالحی به‌نوعی با استقبال خوب مجموعه روابط عمومی‌ها و جامعه رسانه‌ای استان یزد قرارگرفته است، عنوان کرد: خوشبختانه وی مورد وثوق همه مجموعه‌هاست و امید است که ایشان با توجه به صمیمیت و رفاقتی که در این راستا وجود دارد، مسئولیت خود را به‌خوبی انجام دهد.

وی بیان داشت: یکی از مشکلاتی که روابط عمومی از ابتدا با آن سروکار داشته است، محدودیت نیروی انسانی است؛ همچنین بحث جایگاه روابط عمومی‌ و تنزل و ارتقای این مجموعه باعث توجه ویژه‌ای به بحث روابط عمومی در سطح استان گردیده است؛ چنانچه این مجموعه در سطح استان یزد به جایگاه اصلی خود در راستای ارتباط با رسانه‌ها رسیده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با تأکید بر اینکه در حقیقت امروز روابط عمومی استانداری یزد می‌تواند وظایف، مسئولیت‌ها و انتظارات را به‌خوبی انجام دهد، خاطرنشان کرد: روابط عمومی استانداری یزد تنها روابط عمومی یک دستگاه نیست؛ بلکه محور حرکت جمعی مجموعه روابط عمومی‌های استان در راستای ایفای وظایف و مسئولیت‌هاست و همچنین این سرمایه ارزشمند راهگشای خوبی برای روابط عمومی‌های استان است.

طالبی تأکید کرد: بی‌شک انتظاری که از روابط عمومی وجود دارد، برنامه مدون و استراتژیک است که در این راستا باید تلاش کرد که نقش‌آفرینی خوبی در این فضا شکل گیرد؛ همچنین بایستی نسبت به انتظاراتی که در حقیقت در این حوزه وجود دارد، اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد تا این انتظارات به بهترین شکل ممکن به عمل برسد.

این مقام مسئول یادآور شد: فضای موجود حاکم بر مجموعه روابط عمومی استانداری یزد در مقایسه با فضای گذشته، بسیار مطلوب است؛ لذا انتظار این است که مدیر روابط عمومی استانداری یزد قدر این فرصت را بداند؛ چنانچه همراهی افراد مختلف در درون این سیستم بسیار قابل‌توجه است و همچنین اتفاق‌نظری که در مجموعه استانداری یزد وجود دارد، این اهمیت را دوچندان کرده است؛ گرچه مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

وی در پایان بابیان اینکه تقویت ارتباط با رسانه‌ها و ارتباط با صاحب‌نظران عرصه روابط عمومی، مورد انتظار ماست، اضافه کرد: امید است باروحیه این مدیر جوان و همچنین اعتمادی که سایرین در خارج از حوزه استانداری دارند، این شرایط فراهم شود تا با یک همدلی و صمیمیت در عرصه روابط عمومی و رسانه‌ها کارها به‌خوبی پیش رود؛ همچنین یکی از مسئولیت‌هایی که مورد انتظار است، آرامش در سطح استان یزد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار