آخرین اظهارنظرهای وینفرد شفر درباره تمدید قرارداد با ستاره‌های استقلال

تهران (پانا) - سرمربی استقلال تهران امیدوار است مسئولان این باشگاه بتوانند در کمترین زمان با ستاره‌های این تیم تمدید قرارداد کنند.

کد مطلب: ۸۳۲۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
آخرین اظهارنظرهای وینفرد شفر درباره  تمدید قرارداد با ستاره‌های استقلال

به گزارش سایت باشگاه استقلال، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از اولین تمرین این تیم برای فصل جدید، در جمع خبرنگاران گفت: باید اول از همه بگویم که خیلی خوشحال هستم که به ایران بازگشته‌ام و می‌توانم دوباره با تیمم کار کنم. شما دیدید که همه بازیکنان در حال‌ حاضر در تمرین حضور ندارند، چرا که برخی از آنها در بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور دارند. همچنین ما بازیکنان مصدومی داریم. دوست دارم درباره پادوانی هم صحبت کنم. شنیده‌ام که شرایط درمان پادوانی دارد بهتر و بهتر می‌شود. از این بابت خیلی خوشحال هستم. امیدوارم که او دوباره بتواند به جمع ما برگردد. پادوانی می‌تواند حتی به عنوان یکی از کادر فنی به ما کمک کند.

سرمربی استقلال اضافه کرد: برای تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در بازی ‌امروزش برابر پرتغال بهترین آرزوها را دارم. یادتان باشد قبل از جام جهانی گفته بودم که اگر بتوانید مراکش را ببرید، درهای موفقیت به روی شما باز می‌شود. تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در حال‌ حاضر سه امتیاز دارد. فکر می‌کنم بتوانیم امروز پرتغال را ببرید. تاکتیک تیم‌ ‌ملی ایران خیلی خوب بود. در چنین تورنمنت‌هایی کار دفاعی خوب می‌تواند برنده را مشخص کند و کار تهاجمی می‌تواند برنده بازی را مشخص کند. اگر تیم‌ ‌ملی ایران مقابل اسپانیا اندکی شانس و اعتماد به نفس بیش‌تری داشت می‌توانست نتیجه‌ بهتری بگیرد. تیم‌ ‌ملی ایران برابر اسپانیا سه، چهار موقعیت خوب داشت. امیدوارم بازی امشب مقابل پرتغال را ببرید، این برای فوتبال ایران خوب است. بابت بازیکنانم خیلی خوشحال هستم از جمله امید ابراهیمی و مجید حسینی خیلی خوب مقابل اسپانیا بازی کردند. البته چشمی هم می‌دانیم که مصدوم شده است. هم‌چنین دروازه‌بان پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی داشت. فکر کنم در این بازی پنج، شش بازیکن که در لیگ ایران بازی می‌کردند به میدان رفته بودند، می‌توانست پژمان منتظری هم بازی برسد.

وی درباره شرایط مامه تیام گفت: شاید پس فردا به ایران بیاید. امیدوارم باشگاه راه حل خوبی با او پیدا کند. وقت زیادی نداریم و ما به این بازیکن برای لیگ قهرمانان و فصل جدید نیاز داریم.

شفر در ادامه درباره نقل و انتقالات تیمش توضیح داد: من درباره بازیکنان جدید بارها با باشگاه صحبت کرده‌ام. تمرکزی که ما در فصل نقل‌ و انتقالات داشتیم، برای جذب بازیکنان جوانی بود برای آینده باشگاه. باشگاه پنج، شش بازیکن جوان برای آینده و آکادمی جذب کرد. بازیکنان جدید باید برای جایگاه خود در باشگاه بجنگند و تلاش کنند. باید ببینیم بعد از جام جهانی روسیه برای بازیکنان ملی‌پوشمان مثل ابراهیمی و حسینی چه اتفاقی خواهد افتاد. کسی نمی داند چه اتفاقی رخ خواهد داد. قرارداد وریا و ابراهیمی به اتمام رسیده است و مجید حسینی می‌تواند با پول کم از باشگاه جدا شود. البته من شرایط در قرارداد را متوجه نمی‌شوم. سطح این بازیکنان شاید الان در حد یک میلیون دلار باشد. بازیکنان جدید باید تلاش کنند. امید نورافکن، مجید حسینی زمانی که به باشگاه آمدند می گفتند شاید فقط شانس بازی داشته باشند. پس از ۹ ماه دیدیم که مجید حسینی یکی از بهترین مدافعان آسیا است و امید نورافکن هم به اروپا رفت. امیدوارم که بازیکنان جوان جدید بدانند که این کار شدنی است و تلاش خود را کنند تا همین مسیر را بروند. جوانان دوست دارند به استقلال بیایند تا این مسیر را طی کنند. البته وضعیت قرارداد جباروف ، ابراهیمی و غفوری هم مهم است و باید ببینیم وضعیت فرشید اسماعیلی و مجید حسینی هم چه می‌شود. امیدوارم آنها بمانند و باشگاه با آنها تفاهم کند. ما بازی‌های سختی داریم و کار سختی در آسیا در انتظار ما است. از طرف دیگر لیگ ایران هم از سال قبل سخت‌تر شده است و خیلی از باشگاه ‌ها مثل سپاهان و 5-4 باشگاه دیگر بازیکنان خوبی دارند و تضمینی نیست که بگوییم مثل سال قبل خوب بازی می‌کنیم چون تیم های قوی وجود دارد. می دانیم که السد، ژاوی را در اختیار دارد و بازیکنان گرانقیمتی هم در اختیار دارد.

سرمربی استقلال درباره احتمال پیوست الحاجی گرو به این تیم گفت: ۶-۷ ماه قبل برای بازیکنان خارجی سخت بود که به ایران بیایند چون به آنها گفته می‌شد در ایران شرایط خوب نیست و برخی مدیر برنامه‌ها با آنها تماس می‌گرفتند که به ایران یا استقلال نروید اما الان گرو می‌خواهد بیاید. چرا؟ چون ما کاری کردیم که خیلی خوب بود و او هم این مساله را می‌داند. او می‌داند که می‌تواند مثل تیام در استقلال موفق باشد. اما امیدوارم باشگاه راه حلی پیدا کند تا به راه حل خوبی با تیام برسیم و بعد ببینیم چه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار