انتقاد نماینده مجلس از هزینه یک میلیاردی حضور «پویول» در تلویزیون

تهران (پانا) - عضو ناظر قوه مقننه در شورای نظارت بر عملکرد صداوسیما معتقد است در شرایطی که سفر نمایندگان به جام جهانی به دلیل مشکلات اقتصادی جامعه تقبیح شد، نباید هزینه یک میلیاردی برای حضور کارلوس پویول در ایران پرداخت شود.

کد مطلب: ۸۳۱۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد نماینده مجلس از هزینه یک میلیاردی حضور «پویول» در تلویزیون

سید احسان قاضی‌زاده در گفت‌وگو با خانه ملت در خصوص حواشی حضور کارلوس پویول در برنامه‌های صداوسیما، گفت: با توجه به تلاش کشور برای صرفه‌جویی حضور کارشناسان خارجی در برنامه‌های سازمان صداوسیما قابل پذیرش نیست این درحالی است که سفر نمایندگان به جام جهانی به دلیل مشکلات اقتصادی جامعه تقبیح شد.

نماینده مردم فریمان، سرخس و بخشهای احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی افراد مطرح می‌کنند هزینه سفر کارشناسان خارجی توسط اسپانسر و حامیان مالی تامین می‌شود مسلما این حامیان در قبال تامین هزینه سفر کارشناسان و بازیکنان خارجی درخواست‌هایی از جمله تبلیغ کالا و... از سازمان صداوسیما دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: صرف هزینه یک میلیاردی برای حضور این بازیکن خارجی برای 24 ساعت حضور در ایران و احتمالا گفت‌وگویی حدود نیم ساعته در تلویزیون با شرایط اقتصادی کشور سازگاری ندارد.

وی در پاسخ به اینکه چرا سازمان صداوسیما پیش از ورود کارلوس پویول به ایران در مورد حضور او تصمیم‌گیری نکرده بود، اظهار کرد: این ایراد به سازمان صداوسیما وارد است؛ شرکت‌های تبلیغاتی و اسپانسرها مخصوصا راجع به مشارکت‌های درون برنامه‌ای نباید جولان پیدا کنند و این موضوع باید نظم، قاعده و سیستمی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار