برنامه‌های بهزیستی استان مرکزی در هفته مبارزه با مواد مخدر اعلام شد

اراک (پانا) - مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با تشریح برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر این اداره کل گفت: امسال از 3 تیرماه برنامه‌های خود را در حوزه مبارزه با مواد مخدر اجرا خواهیم کرد که این برنامه‌ها تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۸۳۱۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های بهزیستی استان مرکزی در هفته مبارزه با مواد مخدر اعلام شد

زهرا امینی برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر، برگزاری کارگاه آموزش مهارتهای زندگی به خانواده زندانیان، پذیرش رایگان مددجویان ترک اعتیاد، برگزاری جلسه آموزشی برای خانواده معتادین بهبود یافته را بخشی از این برنامه ها دانست.

وی ادامه داد: توزیع بروشور و برپایی چادر یا کیوسک برای آگاه سازی خانواده ها، توزیع بسته های آموزشی، مشاوره رایگان، برگزاری برنامه های هنری فرهنگی و برگزاری کارگاه های اجتماع محور برای کارکنان ادارات، بازدید از مراکز و برگزاری برنامه های متنوع در پایگاهه ای سلامت اجتماعی و ... از دیگر برنامه های قابل اجرا در هفته مبارزه با مواد مخدر است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه خطر ابتلا به مواد مخدر فقط مختص دیگران نیست اظهار داشت: باید این واقعیت را پذیرفت که اگر امروز در مقابله با اعتیاد کوتاهی کنیم، فردا ممکن خانواده هر یک از افراد جامعه در معرض آسیب قرار گیرد.

امینی بیان کرد: با وجود اقدامات بسیار موثری که در کنترل توزیع مواد مخدر و مقابله با اعتیاد در جامعه صورت گرفت تمامی دستگاه ها موظفند تا با هم افزایی در برابر این پدیده شوم ایستاده و از ابتلای افراد جامعه و به ویژه آینده سازان کشور به مواد مخدر جلوگیری کنند.

وی اضافه کرد: بحث مبارزه با مواد مخدر نباید تنها به یک هفته خاص در طول ایام سال خلاصه شود بلکه این موضوع از چنان اهمیتی برخوردار است که در تمامی ایام سال باید برای آن برنامه ریزی مناسب داشت و با آن مقابله کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار