رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور:

750 هزار خیر مدرسه‌ساز در زمینه ساخت و تجهیز مدارس فعالیت دارند

اراک (پانا) - رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور با اشاره به اینکه 37 درصد مدارس کشور با همت خیرین ساخته شده است گفت: 650 هزار خیر مدرسه ساز در داخل و هزار خیر در خارج از کشور در زمینه ساخت و تجهیز مدارس فعالیت دارند.

کد مطلب: ۸۳۱۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
750 هزار خیر مدرسه‌ساز در زمینه ساخت و تجهیز مدارس فعالیت دارند

محمدرضا حافظی در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی که در اراک برگزار شد افزود: به منظور ایمن سازی و بازسازی مدارس کشور اعتباری بالغ بر 40 هزار میلیارد تومان نیاز است که با توجه به محدود بودن منابع دولتی نیاز به مشارکت مردم داریم.

وی ادامه داد: با درک خوبی که در سطح جامعه از مشکلات اقتصادی دولت وجود دارد تلاش مردم و خیرین در زمینه ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی در حال افزایش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز گفت: تاکنون 580 فضای آموزشی در قالب 2 هزار و 700 کلاس درس به همت خیرین در استان مرکزی احداث و نوسازی شده که شامل یک سوم فضاهای آموزشی می شود.

شهریار فولادوند افزود: با توجه به استقرار پایه دوازدهم در آموزش و پرورش ایجاد و توسعه فضاهای آموزشی خصوصا در شهرستان ساوه ضروری است.

وی ادامه داد: از تعهد 420 میلیارد ریالی خیرین در جشنواره مدرسه سازی سال گذشته 50 درصد اعتبارات محقق شده است.

در این جشنواره ابراهیم حسینجانی یکی از خیرین استان مرکزی ملک شخصی خود به همراه وسایل به ارزش 500 میلیارد ریال را به آموزش و پرورش این استان اهدا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار