معاون فرماندار شهرستان بیجار: بزرگترین مشکل ما در مواد مخدر همسایگی با کشور افغانستان است

بیجار (پانا) - معاون فرماندار شهرستان بیجار در اولین روز از هفته مبارزه با مواد مخدر قبل از خطبه های نماز جمعه گفت:بزرگترین مشکل ما درمواد مخدر همسایگی با کشور افغانستان است.

کد مطلب: ۸۳۱۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون فرماندار شهرستان بیجار: بزرگترین مشکل ما در مواد مخدر همسایگی با کشور افغانستان است

حسین محبیان فرماندار شهرستان بیجار اظهار داشت:ما باید از نظر فرهنگی و اجتماعی بیشتر کار کنیم تا دشمن به هدف خود نرسد.

وی در رابطه با اقدامات انجام شده ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود:مبارزه با عرضه که با کمک نیروی انتظامی،سربازان گمنام امام زمان و قوه قضاییه یکی از اقدامات مهمی است که در سراسر کشور انجام می شود و در حال حاضر مصرف مواد مخدر و اعتیاد را به عنوان یک بیماری می شناسیم ما با توزیع کنندگان که این آلودگی را در جامعه کشترش می دهند برخورد می کنیم.

معاون فرماندار بیجار تاکید کرد:در بحث فرهنگی و پیشگیری هم توانستیم در کشور 16 میلیون خانواده را آموزش دهیم و حدود 9هزار مرکز دولتی و غیر دولتی در بحث درمان فعال هستند.

محبیان در رابطه فعالیت های حوزه نحقیقات تصریح کرد:در این بخش دولت حدود4.2درصد هزینه های پژوهشی در تحقیقات استفاده شده اما این مقدار باید افزایش یابد چون هدف ما مبارزه با موضوعی کاملا پیچیده است و باید دانش خود را افزایش دهیم تا بتوانیم روش صحیح مبارزه را انتخاب کنیم.

معاون فرماندار بیجار در پایان خاطر نشان کرد:مبارزه با مواد مخدر تنها توسط یک ارگان یا یک دستگاه به نتیجه نمی رسد بلکه نیازمند یک اراده و جهاد دسته جمعی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار