سخنگوی فراکسیون ورزش: حضور بی‌حاشیه خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی نشان داد مردم ارزش‌های ملی و دینی را رعایت می‌کنند

تهران (پانا) - سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی برای تماشای مسابقه فوتبال ایران و اسپانیا، گفت: این حضور نشان داد نگرانی‌هایی که درخصوص حضور زنان در کنار مردان در ورزشگاه وجود دارد منطبق بر واقعیت نیست چرا که مردم ارزش‌های ملی و دینی را می‌دانند.

کد مطلب: ۸۳۱۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی فراکسیون ورزش: حضور بی‌حاشیه خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی نشان داد مردم ارزش‌های ملی و دینی را رعایت می‌کنند

سیدفرید موسوی در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی برای تماشای مسابقه فوتبال ایران و اسپانیا، گفت: با مساعدت استانداری شرایط حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی فراهم شد که باعث ایجاد موجی از شادی و خوشحالی در جامعه شد تمام بلیط های ورزشگاه در ساعات اولیه فروش به اتمام رسید.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: به دلیل برخی از ناهماهنگی‌ها ساعاتی مانده به پخش بازی از ورود خانواده‌ها جلوگیری شد؛ اما با ورود رئیس جمهور محترم و وزیر کشور مشکلات حل شد.

وی بیان کرد: فضای ورزشگاه بسیار مناسب بود و خانواده‌ها با آرامش کنار یکدیگر به تماشای بازی نشستند خوشحالی و رضایت در چهره تمامی حاضران مشاهده می‌شد که مایه مسرت بود؛ نگرانی‌های بی موردی درخصوص حضور خانواده ها در ورزشگاه پیش بینی می‌شد که خوشبختانه حاضران با درک درستی که از شرایط داشتند خصلت خوب جوانان ایرانی را به نمایش گذاشتند.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی در بازی ایران و اسپانیا تجربه زیبا و خاطره ای به یادماندنی برای ملت ایران بود، خاطرنشان کرد: تماشاگران هیچ هدف و آرزویی جز موفقیت تیم ملی نداشتند تیم ملی نیز غیرتمندانه مبارزه کرد و بازی زیبایی به نمایش گذاشت.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور خانواده ها در ورزشگاه آزادی نشان داد نگرانی هایی که درخصوص حضور زنان در کنار مردان در ورزشگاه وجود دارد منطبق بر واقعیت نیست و بی اساس است، اظهار کرد: اعتماد به مردم بهترین راه حل برای مقابله با مشکلات است مردم بارها خود را اثبات کردند و حساسیت ها و ارزش های ملی و دینی را می دانند؛ در بین دو نیمه پسران و دختران جوانی بودند که به اقامه نماز پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار