مرگ دودختر نوجوان درسدچهکنداستان خراسان جنوبی:

مرگ تلخ دو دختر خواهر نوجوان در بیرجند

بیرجند (پانا) - دو دختر نوجوان روز گذشته در سد چهکند بیرجند غرق شدند و جان باختند .

کد مطلب: ۸۳۱۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مرگ تلخ دو دختر خواهر نوجوان در بیرجند

براساس اعلام منابع آگاه دو خواهر 13 و 14 ساله به اتفاق دختر نوجوان دیگری که هر سه از اهالی شهرک چهکند بودند به محل سد مراجعه و مقابل چشمان برادر، دو خواهر و نوجوان دیگراقدام به ورود به آب سد می کنند که یکی از دختران نوجوان درآب گرفتار می شود و برادر دو خواهر به داخل سد می رود اما نمی تواند خواهران خود و دیگر دختر نوجوان را نجات دهد .

رئیس اداره عملیات هلال احمر استان در این باره به خبرنگار ما گفت: در همان لحظه اول یکی از امدادگران با شنا یکی از افراد گرفتار را به کنار ساحل سد انتقال می دهد که حاضران در صحنه اعلام می کنند دو نفر دیگر هم در آب هستند که در فاصله سه متری پیکر دو نفر دیگر هم پیدا می شود و به حاشیه امن سد انتقال می یابد.

«شخمگر» افزود: با توجه به این که منطقه ورودی راه صعب العبور داشت به وسیله برانکارد هر سه نفر با کمک عوامل آتش نشانی ، اورژانس و تیم واکنش سریع هلال احمر به پایین هدایت و تحویل آمبولانس ها در محل شدند.

«سروری» پسر عمه دو دختر نوجوان گرفتار در سد نیز ما مدعی شد که وقتی پسر دایی ام تماس گرفت خودم را از میدان آزادی به چهکند رساندم و وقتی هر سه آن ها را از سد بیرون آوردند نفس داشتند اما دیر آمدن امداد هوایی اعتراض خانواده و مردم در صحنه را زیادترکرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار