مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه:

مدیران مدارس در خط مقدم اجرای پروژه مهر قرار دارند

فیروزکوه(پانا)- جلسه ستاد پرژه مهر ویژه مدیران مدارس، با حضور مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه در سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۱۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس در خط مقدم اجرای پروژه مهر قرار دارند

محمدرضا بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه در این جلسه اذعان داشت: بعضا این برداشت وجود دارد که با پایان کار مدارس، آموزش و پرورش نیز تعطیل و بی کار می شودو بخش عمده ای از فعالیت آموزش و پرورش در تابستان و در زمان تعطیلی مدارس صورت می پذیردو آماده سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی که از آن با عنوان پروژه مهر یاد می شود در تابستان انجام می گیرد.

بنار افزود: بخشنامه عمومی ستاد ثبت نام به مدارس ارسال شده و از مدیران انتظار می رود به نکات قانونی بخشنامه در ثبت نام از دانش آموزان اهمیت دهندودر تلاشیم با اتخاذ تصمیمات مناسب، دغدغه اولیا دانش آموزان را به جهت ثبت نام کم کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: مدیران مدارس در خط مقدم آماده سازی مدارس و پروژه مهر قرار دارندودانش آموزان فرزندان ما هستند و کم کاری ما در آینده به خودمان باز می گردد.

مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه از برگزاری برنامه شهرستانی به مناسبت افتتاحیه طرح اوقات فراغت خبر داد و گفت: طی تصمیمی که با هماهنگی فرمانداری شهرستان گرفته شد، مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت با حضور مسئولین شهرستانی برگزار می شودو دانش آموزان ما باید بدانند برای ما ارزش فراوانی دارند و ما بی جهت، وقت آنان را در تابستان نمی گیریم و برای آنان برنامه های خوبی داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار