رئیس سازمان برنامه و بودجه استان یزد تاکید کرد؛

رسانه ها یکی از بزرگترین حامیان صنعت و اقتصاد هستند

یزد (پانا) - رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در ششمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد بیان داشت: رسانه ها در بهبود وضع اقتصادی کشور و افزایش امید در مردم نقش به سزایی دارند.

کد مطلب: ۸۳۱۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
رسانه ها یکی از بزرگترین حامیان صنعت و اقتصاد  هستند

ششمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد به صورت مشترک با انجمن مدیران صنایع و معادن استان یزد با هدف بررسی رئوس فعالیت های اقتصاد مقاومتی کشور در سال حمایت از کالای ایرانی و ارائه گزارش عملکرد انجمن مدیران صنایع و معادن استان یزد برگزار شد و تکالیف و انتظارات بخش خصوصی در رابطه با حمایت از کالای ایرانی مورد بحث قرار گرفت.

سید مجتبی حسینی پور اردکانی، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان یزد در این نشست بیان داشت: فعالیت تیم اقتصادی جدید استان با همت استاندار یزد فرصت مناسبی را در جهت رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی استان فراهم آورده است.

وی با اشاره به رویکرد جدید ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد، شرح داد: در این مدت جلسات متعددی با مدیران تیم اقتصادی استان برگزار شده است و تصمیمات مهمی اتخاذ شد تا تاب آوری اقتصاد استان در برابر بحران ها افزایش یابد و از ظرفیت های موجود به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود.

حسینی پور اردکانی پیگیری و تداوم پروژه های اقتصادی پیشین استان را اولویت تیم اقتصادی یزد دانست و افزود: مدیران دولتی موظف اند گزارش عملکرد فعالیت هایی که در زمینه اقتصاد انجام داده اند را به صورت سه ماهه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان ارائه دهند.

وی از تامین مالی و سرمایه گذاری بیش از 15 میلیارد تومان در استان خبرداد و گفت: تبصره 19 قانون بودجه فرصت خوبی را فراهم می آورد که بسیاری از پروژه های دولتی با مشارکت بخش خصوصی صورت پذیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان یزد با حمایت از کسب و کار دیجیتالی در استان، رسانه ها را یکی از بزرگترین حامیان صنعت و اقتصاد عنوان کرد و افزود: رسانه ها باید به خدمت تولید بیایند و همراه با جهادگران عرصه صنعت و تولید در بهبود شرایط اقتصادی کشور بکوشند.

وی افزود: رسانه ها در بهبود وضع اقتصادی کشور و افزایش امید در مردم نقش به سزایی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار