مدیرموسسه خیریه آبشار عاطفه ها در بیرجند گفت:

اهدای 1000 سری جهیزیه به زوجین جوان نیازمند در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) ـ مدیرموسسه خیریه آبشار عاطفه ها در بیرجند با اشاره به اهدای 1000 سری جهیزیه به زوجین جوان نیازمند در خراسان جنوبی،بیان کرد: ارزش ریالی هر سری از جهیزیه های مذکور بین سه تا پنج میلیون تومان است.

کد مطلب: ۸۳۱۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اهدای 1000 سری جهیزیه به زوجین جوان نیازمند در خراسان جنوبی

فرحناز کیوانی مدیرموسسه خیریه آبشار عاطفه ها در بیرجند در حاشیه مراسم اهدای جهیزیه به 1000 نوعروس نیازمند استان خراسان جنوبی،اظهار کرد:این موسسه از سال 1380 با هدف محرومیت‌زدایی در مشهد مقدس آغاز به کار کرد و در سال 1389 نخستین شعبه آن در بیرجند احداث شد.

وی با اشاره به این که این سازمان به عنوان یک سازمان مردم نهاد ملی بیش از 220 شعبه در سراسر کشور دارد،تصریح کرد: در حال حاضر هشت شهرستان در خراسان جنوبی با بهره گیری از عنایات امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) برخوردار شده‌اند و تحت حمایت خیران زیرنظر موسسه آبشار عاطفه‌ها قرار گرفته‌اند.

مدیر موسسه آبشار عاطفه‌ها در بیرجند افزود:موسسه خیریه آبشارعاطفه ها،خانوارهای کم توان مالی را زیر پوشش خدمات مالی، بهداشتی، درمانی ، آموزشی و معیشتی قرار داده است.

کیوانی عنوان کرد: امروزه،بعد از گذشت چندین سال شرکت تعاونی توانمندسازی مددجویان خیریه آبشار عاطفه‌ها قوت گرفته است و درصدد رفع آسیب در خانواده‌های آسیب‌دیده به خصوصا خانواده‌های درگیر اعتیاد و حمایت و ایجاد اشتغال برای بهبودیافتگان است.

وی ضمن اشاره به اهدای 1000 سری جهیزیه به زوجین جوان نیازمند در خراسان جنوبی،بیان کرد: ارزش ریالی هر سری از جهیزیه های مذکور بین سه تا پنج میلیون تومان است.

کیوانی با بیان این مطلب که درراستای تامین این جهیزیه ها از هیچ نهاد دولتی کمک دریافت نشده است،ابراز کرد: هزینه این جهیزیه ها با همکاری خیران سراسر کشورو با همت گروه های جهادی جمع آوری شده است.

وی با اشاره به این مطلب که به طور میانگین در سال 300 سری جهیزیه به زوجین جوان در سه نوبت اهدا می شود ،متذکر شد:در سال جاری این موضوع با اهدای هزار سری جهیزیه شروع شده است.

مدیر عامل آبشار عاطفه ها در بیرجند در ادامه صحبت هایش با بیان این که 145 پزشک برای درمان افراد تحت حمایت نمایندگی آبشار عاطفه ها در خراسان جنوبی با ما همکاری می کنند، گفت: این پزشکان به صورت رایگان بیماران به ویزیت و درمان بیماران می پردازند.

.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار