ویژه قاریان خردسال تکواندوکار؛

مسابقات قرآنی قهرمانی کشور در یزد برگزار شد

یزد (پانا) - مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون تکواندو از برگزاری مسابقات قرآنی قهرمانی کشور ویژه قاریان خردسال تکواندوکار در یزد خبرداد.

کد مطلب: ۸۳۰۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآنی قهرمانی کشور در یزد برگزار شد

"فاطمه جلالی" از برگزاری مسابقات قرآنی قهرمان کشور ویژه قاریان خردسال تکواندوکار در محل دانشگاه فرهنگیان استان یزد خبرداد و بیان داشت: 30 خردادماه نمایندگان 20 استان شرکت کننده در مسابقات قرآنی قهرمانی کشور در گروه پسران به رقابت پرداختند.

وی در ادامه افزود: در این مسابقات که ویژه قاریان خردسال تکواندوکار برگزار شد؛ شرکت کنندگان با کسب مدال می توانند به صورت مستقیم بر مجموع امتیازات تیمی خود اضافه کنند و تاثیر به سزایی در جایگاه تیمی خود در سطح کشور داشته باشند.

جلالی هدف از برگزاری مسابقات قرآنی قهرمانی کشور دختران و پسران را تشویق خردسالان به موضوع قرآن و مانوس شدن با این کتاب آسمانی عنوان کرد و افزود: در سال گذشته نیز شاهد حضور مسابقات قرآنی در جریان مسابقات ورزشی این فدراسیون بوده ایم اما در این دوره با اهمیتی که این مسابقات قرآنی در جایگاه تیمی شرکت کنندگان دارد علاوه بر ایجاد هیجان و رقابت سالم در جریان مسابقات قهرمانی کشور تکواندو خردسالان، می توانیم شاهد مانوس شدن ورزشکاران با کلام الله مجید باشیم.

گفتنی است 31 خردادماه در دومین روز از مسابقات قرآنی قهرمانی کشور، دختران خردسال تکواندو کار به رقابت خواهند پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار