فراهم کردن زمینه و شرایط کسب و کار در رضوانشهر

رشت(پانا)-فرماندار رضوانشهر ایجاد فرصت های شغلی متناسب با ظرفیت های شهرستان را خوب ارزیابی کرد و تأکید کرد: ما باید زمینه و شرایط را برای ایجاد فضای کسب و کار فراهم کنیم .

کد مطلب: ۸۳۰۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
فراهم کردن زمینه و شرایط کسب و کار در رضوانشهر

عسکر حسنی‌پور در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان اظهار کرد:اشتغال پایدار با جذب سرمایه‌گذار و رفع موانع تولید از اهداف بلند مدت کارگروه اشتغال است که با تکیه بر خرد جمعی، همکاری و تعامل سازنده مدیران شهرستان زمینه تقویت تولید و توسعه اشتغال فراهم میشود تا از این طریق ضمن ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای متقاضیان کار نرخ بیکاری در منطقه کاهش یابد .

وی به سیاست‌ها و حمایت‌های دولت تدبیر و امید در خصوص اجرای طرح اشتغال روستایی و فراگیر و توجه ویژه مسئولین و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها برای اجرای آن که در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان و متقاضیان سرمایه گذاری بوده و باعث کاهش نرخ بیکاری می‌شود اشاره کرد و گفت: تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر یک فرصت عالی است و ما باید از این فرصت نهایت استفاده را کنیم.

حسنی‌پور ایجاد فرصت‌های شغلی متناسب با ظرفیت‌های شهرستان را خوب ارزیابی کرد و افزود:ما باید زمینه و شرایط را برای ایجاد فضای کسب و کار در این شهرستان فراهم کنیم .

علیپور رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان رضوانشهر نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده و مصوبات جلسات قبلی در خصوص اجرای طرح‌های اشتغال روستایی و فراگیر ارائه کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار