برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان گیلانی آزمون سراسری قرآن در رشت

رشت(پانا)-مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان گفت: مراسم تجلیل از برگزیدگان گیلانی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با محوریت بزرگداشت خادم قرآن مرحوم حاج اسماعیل حدائقی و قاری بین   المللی مرحوم حاج محمد وحدتی در رشت برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۳۰۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان گیلانی آزمون سراسری قرآن در رشت

فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلانبا اشاره به برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در اسفندماه سال گذشته، یادآور شد: این آزمون در گیلان با مشارکت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه 4 هزار و 168 نفر از استان گیلان در آزمون مذکور شرکت کردند، گفت: از این تعداد یک هزار و 220 نفر در بخش کتبی، 454 نفر در بخش شفاهی و 18 نفر در بخش الکترونیکی موفق به کسب نمره قبولی شدند.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: مراسم تقدیر از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در گیلان ساعت 11 صبح روز پنجشنبه، 31 خردادماه جاری در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: در این مراسم از 62 شرکت‌کننده در آزمون که به قید قرعه انتخاب شده‌اند، مدیران هشت مؤسسه قرآن و عترت برگزیده، 13 مربی قرآن کریم در سطح بقاع متبرکه استان و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های رشت و تالش تقدیر خواهد شد.

فاضلی ادامه داد: همچنین تجلیل از خانواده خادم قرآن، مرحوم حاج اسماعیل حدائقی و قاری بین المللی، مرحوم حاج محمد وحدتی از دیگر بخش‌های این مراسم است.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان متذکر شد: پیش از برگزاری این مراسم از ساعت 8 الی 11 صبح، کارگاه آموزشی برای مربیان قرآنی استان با حضور استاد حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس مهندسی در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار