برگزاری کارگروه مشترک سازمان ثبت اسناد واملاک وسازمان اوقاف و امور خیریه البرز

 کرج (پانا) - کارگروه مشترک ستادی فی مابین سازمان ثبت اسناد واملاک وسازمان اوقاف و امور خیریه  دراستان البرز تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۳۰۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگروه مشترک سازمان ثبت اسناد واملاک وسازمان اوقاف و امور خیریه  البرز

جلسه کارگروه مشترک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور حسین صعید زرندی معاونت املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و حاتمی معاونت حقوقی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مدیران کل دو دستگاه استان البرز و مسئولین و کارشناسان استانی در محل سالن اجتماعات اداره اوقاف استان البرزبرگزار گردید.

در ابتدا صالحی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز، از زحمات و تلاش مدیریت و پرسنل ثبت اسناد و املاک استان البرز و ادارات تابعه در جهت سند دارنمودن اراضی موقوفه تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه عباس مرادخانی مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان البرز گفت: لزوم ضرورت ارائه نقشه های UTM و پیگیری موثر نمایندگان از جانب اداره اوقاف به پیگیری ورفع مشکلات املاک دارای نقشه یا امور ثبتی با استفاده از ظرفیت کاداستر ثبت اسناد واملاک استان و یا هیات نظارت تاکید نمودند.

مرادخانی کوشش مجموعه ثبت اسناد و املاک استان البرزرا حتی فراتر از امکانات موجود برشمرد وخاطرنشان کردصدور اسناد مالکیت دولتی سال 96 در اداره ثبت 1544 فقره بوده که نسبت به سال گذشته 68%رشد داشته است که در این میان سهم اسناد صادره اداره اوقاف حدود 300 فقره می باشد و این امر در حالی صورت گرفته که در اهداف برنامه محول در خصوص اسنادمالکیت دولتی صدور هزار سند دولتی پیش بینی شده بود که با تلاش همکاران ثبت اسناد و املاک استان البرز این مهم بیش از صد در صد محقق گشته است.

در ادامه نشست معاون حقوقی سازمان اوقاف کشور نیز با تشکر از تلاش مسئولین سازمانی و استانی در این جهت پیشنهاد طرح مشکلات املاک مورد نظر بصورت موردی را در جلسه کارگروه مطرح نمودند.

حسین صعید زرندی معاونت املاک و کاداستر سازمان نیزبا یادآوری وظایف سازمانها و نهادهای متولی املاک در ارائه نقشه های مربوطه و تعامل بایسته فی مابین اداره اوقاف و امور خیریه و ثبت اسناد واملاک ضرورت توجه به مقررات حدنگار و تکالیف مجموعه ثبت اسناد واملاک را در این جهت یادآوری و استفاده از ظرفیت سازمان ثبت اسناد و املاک کشوررا در مواردی که مورد ابهام بوده یا نیاز به ارشاد از جانب این سازمان باشد را مورد تاکید قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار