چهارمین نشست کارگروه جوانان استان یزد برگزار شد

یزد (پانا) - چهارمین نشست ماهیانه کارگروه جوانان یزد مرتبط با جلسات صبح جمعه در بیت شهید صدوقی(ره) برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۰۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین نشست کارگروه جوانان استان یزد برگزار شد

در این نشست که با حضور جوانان فعال سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری از احزاب مختلف برگزار شد؛ مشکلات جوانان استان یزد با محوریت ازدواج، مسکن و اشتغال جوانان بررسی شد.

حجت الاسلام محمد صدوقی در این نشست بیان داشت: در این مدت کوتاه پیرامون بررسی مشکلات جوانان استان یزد با همت جوانان و در همراهی با مسئولین استان به نتایج خوبی رسیده ایم.

صدوقی با تاکید بر لازمه شنیدن صدای رسای جوانان، گفت: همه مشکلات را نمی توان حل کرد اما در این نشست های می توان صداهای جوانان یزد را شنید و به حل این مشکلات شتافت.

وی در ادامه افزود: هرچند امید در جوانان حاضر این نشست موج می زند اما به شرایط کنونی نیز نباید اکتفا کرد. از ایده پردازی غافل نشویم و برای آینده شهر برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم بیش از پیش شاهد خلاقیت های جوانان باشیم.

وی با اشاره به اهمیت امید به آینده شهر اضافه کرد: باید به توانایی های خودمان امید داشته باشیم و در ای مسیر خسته نشده و پرقدرت راهمان را ادامه دهیم.

گفتنی است اعضای این کارگروه موظفند پس از یک ماه بررسی دستور کار این کارگروه، نظرات و پیشنهادات خود را در نشست های ماهیانه در حضور جمعی از مسئولان استان یزد ارائه دهند و پیرامون این مهم به گفت و گو بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار