مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین؛

موفقیت جهاددانشگاهی در وجود نیروهای جوان، متخصص و متعهد است

قزوین (پانا) - مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: پیگیری مجدانه و ارائه اطلاعات، حضور نیروهای جوان، متخصص و متعهد و استفاده از راه‌حل‌های ویژه و زیرکانه سه عامل مهم موفقیت جهاددانشگاهی است.

کد مطلب: ۸۳۰۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت جهاددانشگاهی در وجود نیروهای جوان، متخصص و متعهد است

معصومه مرادیان" ظهر امروز در بازدید از مجموعه جهاددانشگاهی قزوین با بیان این مطلب،اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد جهاددانشگاهی این است که به‌صورت جهادی عمل کرده و در تبدیل ایده به عمل با سرعت بیشتری عمل می‌کند به عنوان مثال این مهم را در اجرایی کردن طرح تدوین سند آمایش علم و فناوری شاهد بودیم.
وی افزود: مبرهن است که اهداف جهاددانشگاهی با نیت هم‌افزایی و وحدت میان همه دستگاه‌هاست بنابراین مسئولان این مجموعه باید مردم و دولتمردان را نسبت به فعالیت جهاد حساس کنند زیرا هدف همه مسئولان خدمت‌رسانی به مردم است.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین تصریح کرد: دفتر امور بانوان استانداری در راستای این وحدت و همدلی در کنار مجموعه جهاددانشگاهی است و برای رسیدن به هدف والای خدمت به آحاد جامعه از هیچ تلاش و حمایتی فروگذار نخواهد کرد.
وی عنوان کرد: امیدواریم مجموعه جهاددانشگاهی راست ‌قامت و استوار در جهت کمک به مردم به‌خصوص اقشار کم‌بضاعت و بی‌بضاعت جامعه گام‌های مثبتی بردارد.
مرادیان تأکید کرد: پیگیری مجدانه و ارائه اطلاعات، حضور نیروهای جوان، متخصص و متعهد و استفاده از راه‌حل‌های ویژه و زیرکانه سه عامل مهم موفقیت جهاددانشگاهی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار