مسابقات فرهنگی و هنری یکی از جذاب ترین فعالیتها در سطح مدارس است

نطنز/اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نطنز در مراسم تقدیر از دانش آموزان منتخب مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری گفت: مسابقات و فعالیت های فرهنگی و هنری باید در راستای تقویت مبانی دینی و اعتقادی قرار گیرد چرا که این موضوع موجب دستیابی به فهمی درست از زندگی می شود.

کد مطلب: ۸۳۰۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات فرهنگی و هنری یکی از جذاب ترین فعالیتها در سطح مدارس است

مراسم تقدیر از 400 دانش آموز منتخب مسابقات قرآن ، عترت، فرهنگی و هنری و ورزشی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در کانون شهید مطهری نطنز برگزار گردید.

رضا چاوش پور مدیر آموزش و پرورش نطنز در این مراسم با اشاره به اهمیت تاثیر فعالیت های فرهنگی و هنری خصوصا در زندگی دانش آموزان گفت: مسابقات و فعالیت های فرهنگی و هنری باید در راستای تقویت مبانی دینی و اعتقادی قرار گیرد چرا که این موضوع موجب دستیابی به فهمی درست از زندگی می شود.

وی از کسب رتبه های برتر استان در برخی رشته اشاره نمود و افزود: این موفقیت ها نشان از عملکرد و تلاش دانش آموزان بوده است.

مدیر آموزش و پرورش نطنز گفت: اگر دانش آموز نخواهد در مسابقات شرکت کند و در زمینه های فرهنگی و پرورشی فعالیت نمایند دچار مشکلات و آسیب های اجتماعی زیادی می شود .

چاوش پور خاطر نشان نمود: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری یکی از جذاب ترین فعالیتها در سطح مدارس می باشد که با ایجاد رقابتی سالم در غنی سازی اوقات فراغت و تبادل تجربیات و بالا بردن روحیه مشارکت پذیری و کشف استعداد دانش آموزان تاثیر بسزایی را در بین دانش آموزان ایجاد می کند.

وی از همکاری خانواده های محترم که در طول سال حامی برنامه های پرورشی بوده اند تقدیر و تشکر نمود.

در این مراسم از 400 دانش آموز منتخب منطقه ای ، استانی از دوره های ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم پسران و دختران تقدیر بعمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار