در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرکز آموزشا ۰۴ امام رضا (ع) بیرجند مطرح شد:

ولایت مداری، شایسته سالاری و عدالت محوری  ویژگی های بارز نیروهای ارتش

فرمانده قرار گاه نیروی زمینی شمال شرق کشور گفت: عدالت محوری، ولایت مداری و شایسته سالاری از ویژگی های نیروهای ارتش است که نیروها با این ویژگی ها گزینش و انتخاب میشوند.

کد مطلب: ۸۳۰۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ولایت مداری، شایسته سالاری و عدالت محوری  ویژگی های بارز نیروهای ارتش

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرکز آموزش 04 امام رضا بیرجند با حضور سرتیپ دوم جلالوند معاون تربیت و آموزش نزاجا، امیر آذریان فرمانده قرارگاه شمال شرق کشور ، نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار خراسان جنوبی ، فرمانده انتظامی استان و جمعی از فرماندهان نظامی پادگان 04 برگزار شد.

در این مراسم امیر آذریان فرمانده قرارگاه شمال شرق کشور در سخنانی با اشاره به وظایف اساسی ارتش که مهم ترین آن امنیت و برقراری آن است ، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی در جنگ تحمیلی پیشرفت های بسیار زیادی را در خود دیده است به گونه ای که در حال حاضر دشمن از موشک های ما هراس و وحشت دارند.

فرمانده قرار گاه نیروی زمینی شمال شرق کشور گفت: عدالت محوری، ولایت مداری و شایسته سالاری از ویژگی های نیروهای ارتش است که نیروها با این ویژگی ها گزینش و انتخاب میشوند.

وی افزود : وظیفه فرماندهان گردان ها و دسته های ارتش این است که با آموزش های دقیق افراد را به آمادگی کامل برای زمان های حساس برسانند و ما افتخار می کنیم که برای جان فشانی در راه اسلام زیر نظر و تحت فرمان مقام معظم رهبری هستیم.

سرتیپ دوم جلالوند معاون تربیت و آموزش نزاجا نیز در این مراسم اشاره ای به اشتراکات و تفاوت های ارتش جمهوری اسلامی ایران با سایر ارتش های جهان داشت و گفت: از جمله اشتراکات ارتش ما با سایر ارتش ها ، این است که همه ارتش ها افراد را در آزمون های مختلف قرار میدهند که قبولی افراد ، منوط به قبولی در تمامی آزمون های عقیدتی و جسمانی است.

معاون تربیت و آموزش نزاجا گفت: از تفاوت های ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارتش های جهان می توان به تحت فرمان بودن ما زیر نظر مقام معظم رهبری است و این افتخاری است که فرمانده ما خود مرجع تقلیدی در امور دینی است .

وی گفت:ارتش جمهوری اسلامی ایران مردمی ، تدافعی ، علاقه مند به دین و ملت است که این در سایر ارتش ها به ندرت دیده می شود.

معاون تربیت وآموزش نزاجا در پایان گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری ، متدین بودن ارتش جمهوری اسلامی ایران از تفاوت های اساسی و اصلی این ارتش با سایر ارتش های جهان است.

در این مراسم از خدمات امیر سرتیپ یوسفی فرمانده سابق مرکز آموزش 04 امام رضا (ع) بیرجند تقدیر وسرهنگ حسن علی زمانی به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار