دومین نشست شورا ها و مجلس دانش آموزی شهر تهران

تهران (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران گفت : منتخبین مجلس و شورا می بایستی در نگاه خود دغدغه های فردی و شخصی را کنار گذاشته و به موارد کلی و مربوط به عموم دانش آموزان توجه نمایند.

کد مطلب: ۸۳۰۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
دومین نشست شورا ها و مجلس دانش آموزی شهر تهران

به گزارش خبرنگار پانا ، دومین نشست مشترک شوراها و مجلس دانش آموزی شهر تهران با حضور عباسعلی باقری مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ، عبدالرسول کریمی معاون فرهنگی و پرورشی ، علیرضا بیگی نژاد رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران و ناصرسرگزی مشاور جوان مدیرکل آموزش و پرورش در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار گردید.

دبیر ستاد انتخابات شورا و مجلس دانش آموزی شهر تهران در این نشست ضمن تبیین اهداف و شرح وظایف نمایندگان ، آشنایی آنان با خط مشی و سیاست های آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی تاکید نمودند.

بیگی نژاد رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران همچنین گفت : منتخبین مجلس و شورا می بایستی در نگاه خود دغدغه های فردی و شخصی را کنار گذاشته و به موارد کلی و مربوط عموم دانش آموزان توجه نمایند.

وی اعضای منتخب را به همدلی و اتحاد و مطالعه بیش از پیش دستورالعمل و قوانین فراخواند ، و از آنان صبر و حوصله در مطالبات را خواستار شدند.

در ادامه رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران گفت : ارائه پیشنهاد های عملی و علمی و منطقی که قابلیت اجرا را داشته باشد و با ادبیات گفتاری در شان یک دانش آموز نماینده و در فضایی توام با رفاقت و احترام می تواند نشاندهنده ، شخصیت والای یک دانش آموز باشد .

در پایان وی ضمن آرزو موفقیت بیش از پیش برای همگی آنان ، حضور فعال و اثربخش هر یک از دانش آموزان ، در کمیسیون های مربوطه را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار