معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

مسابقات فرهنگی ،هنری بستر مناسب جهت شناسایی دانش آموزان مستعد است

شهرری(پانا)- معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: پس از استعداد یابی دانش آموزان در مسابقات میتوان در موقعیت های مناسب از مهارت آنان استفاده مفید کرد.

کد مطلب: ۸۳۰۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات فرهنگی ،هنری بستر مناسب جهت شناسایی دانش آموزان مستعد است

رحمت اله قاسمی پور در حاشیه برگزاری ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری سراسر کشور ودر گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهار داشت: هدف از برگزاری مسابقات فرهنگی هنری شناسایی دانش آموزان مستعد در زمینه های فرهنگی هنری می باشد.
وی درادامه افزود: معمولا این مسابقات در سطح مناطق برگزار می شود و برگزیدگان در سطح استان به رقابت می پردازند و در نهایت موجب راهیابی آنان در سطح کشوری می شود.
قاسمی پور با توجه به روند برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری عنوان کرد: پس از راهیابی به مرحله کشوری در هر رشته بین ۸ تا ۱۰ نفر انتخاب می شوند که باید به صورت حضوری به اجرای طرح و هنر خود بپردازند ودر نهایت نفرات اول تا سوم معرفی خواهند شد.
معاونت پرورشی تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری تاکید نمود: با توجه به استعداد یابی که در طول مسابقات انجام می شود دانش آموزان نخبه شناسایی می شوند و می توان با فراهم سازی موقعیت های مناسب از توانایی و مهارت آنان استفاده کرد.
/خبرنگار: مبینا صادقی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار