بازدید استاندار تهران ازواحدهای صنعتی شهرستان پردیس

تهران (پانا)-استاندار تهران در بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان پردیس تاکید کرد:حفظ عرصه های زیست محیطی در کنار رفع مشکلات صنایع پردیس در اولویت است.

کد مطلب: ۸۳۰۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید استاندار تهران ازواحدهای صنعتی شهرستان پردیس

محمدحسین مقیمی در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی خرمدشت و کابین یراق شهرستان پردیس اظهار داشت :حفظ عرصه های زیست محیطی در کنار رفع مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرستان پردیس از اهداف و اولویت های میباشد وافزود،نزدیک به ۸۴۰۰واحد صنفی،صنعتی و تولیدی درسطح شهرستان پردیس مستقر هستند که البته با توجه به شرایط جغرافیایی این شهرستان و جاذبه های گردشگری آن ،مشکلاتی در این خصوص برای این صنایع به وجود آمده است.
وی در ادامه از استقرار ۸۵درصدی صنایع این شهرستان در عرصه های حفاظت شده محیط زیست خبر داد و یادآور شد:این واحدهای تولیدی و صنعتی بامشکلات مربوط به دریافت تسهیلات بانکی و سرمایه در گردش و همچنین دریافت تسهیلات برای خرید دستگاه های صنعتی و سه مشکل زیست محیطی روبرو هستند.
مقیمی سه مشکل عدم رعایت قانون استقرار صنایع آلاینده در شعاع ۱۲۰کیلومتری تهران،مجاورت این صنایع با منازل مسکونی و مشکل دفع فاضلاب به حوزه آبریز و سطح اشغال این واحدها در منطقه حفاظت شده جاجرودرا بعنوان سه چالش صنایع مستقر در پردیس ذکر کرد وگفت:برای ما حفظ عرصه های زیست محیطی ازیک سو و رفع مشکلات واحدهای تولیدی از سوی دیگر حائز اهمیت است و تلاش می کنیم این دو مشکل هم راستا باهم مرتفع شوند.
شایان ذکر است ،در سفر یک روزه استاندار تهران به شهرستان پردیس، امامی امین معاون امور اقتصادی استانداری تهران ،حیدری فرماندار شهرستان پردیس،صادقی رئیس سازمان صنعت ،معدن ‌تجارت استان و جمعی از مسئولین محلی استاندار تهران را همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار