خانواده یکی از از ارکان مهم نظام تعلیم و تربیت است

ارومیه(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ماکو گفت: خانواده یکی از از ارکان مهم نظام تعلیم و تربیت است و اگر تنها بتوانیم 20 درصد از خانواده ها را با اهداف عالی سند تحول همسو کنیم موفقیت نسبی حاصل خواهد شد.

کد مطلب: ۸۳۰۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
خانواده یکی از از ارکان مهم نظام تعلیم و تربیت است

«ابراهیم محمدی» صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ماکو افزود: سند بالادستی نظام تعلیم و تربیت و محور کلیه برنامه های آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: این سند علاوه بر چشم انداز، ماموریت و راهبردهای کلان، دارای 23 هدف عملیاتی و 131 راهکار اجرایی می باشد.

وی با بیان اینکه در برنامه پنج ساله ششم برای تحقق اهداف عملیاتی نقشه راه تدوین شده است؛ تاکید کرد: قابل اجرا بودن برنامه ها اهمیت ویژه ای دارد.

محمدی با اشاره به نقش رسانه ها و دیگر دستگاههای فرهنگی در امر تعلیم و تربیت اذعان کرد: تعلیم تربیت موضوعی فراگیر است و آموزش و پرورش به تنهایی موفق نخواهد بود.

وی با اذعان به اینکه اکثر برنامه های سند تحول رویکرد فلسفی و تربیتی دارد؛ افزود: هدف نهایی این سند، چرخش از یک نهاد علمی اموزشی به یک نهاد فرهنگی آموزشی با رویکرد مولدسرمایه انسانی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار