دبیر شورای آموزش و پرورش البرز خبر داد:

شانزدهمین دوره مسابقات کشوری علمی کاربردی کاردانش به میزبانی استان البرز برگزار خواهد شد

کرج (پانا) - پنجاه و نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۰۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
شانزدهمین دوره مسابقات کشوری علمی کاربردی کاردانش به میزبانی استان البرز برگزار خواهد شد

خسرو ساکی دبیر شورای آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: شانزدهمین دوره مسابقات کشوری علمی کاربردی شاخه کاردانش در چهار زمینه صنعت، خدمات، کشاورزی، هنر و 33 رشته مهارتی با حضور 198 نفر از هنرجویان سراسر کشور در تاریخ 10 و 11 تیرماه 1397 به میزبانی استان البرز برگزار می گردد.

ساکی در ادامه گفت: برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برای تابستان 1397 با رویکرد آشنایی دانش آموزان با مهارت های زندگی، حرفه ای، هنری و ورزشی در 11 محور با بیش از 150 نوع فعالیت در 400 پایگاه تابستانی با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال گذشته ارائه می گردد.

وی افزود: کلاس های جبرانی دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه که در امتحانات خردادماه حدنصاب قبولی را کسب ننموده اند در 21 پایگاه جبرانی ارائه و با افزایش دوازده و نیم درصدی شهریه ثبت نام نسبت به سال قبل برگزار می گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: فعالیت های فوق برنامه مدارس هیأت امنایی با افزایش پنج درصدی هزینه در شهرستان ها و مناطق محروم و 15 درصدی در نواحی برخوردار برگزار می گردد.

ساکی در پایان ضمن تاکید بر رعایت آیین نامه ثبت نام دانش آموزان در سال ۱۳۹۷ اظهار داشت: آئین نامه ثبت نام دانش آموزان در سال ۹۷ با مشورت اعضاء شورا و بر اساس محدوده بندی جغرافیایی و ... تبیین و در اختیار ستادهای ثبت نام قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار