در جلسه شورای آموزش و پرورش بناب مطرح شد:

سرمایه گذاری در آموزش و پرورش نگرش دراز مدت و توسعه ای می خواهد

تبریز(پانا)-رئیس شورای اسلامی شهرستان بناب تاکید کرد: باید سرمایه گذاری ها در حوزه آموزش و پرورش نگرش دراز مدت و توسعه ای داشته باشد تا شاهد شکوفایی جامعه باشیم.

کد مطلب: ۸۳۰۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه گذاری در آموزش و پرورش نگرش دراز مدت و توسعه ای می خواهد

دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب در سال 97 به منظور «بررسی فعالیت های تابستانی، برنامه ریزی و اختصاص اعتبارات و امکانات محلی جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، و برنامه ریزی جهت اسکان و استفاده بهینه همکاران فرهنگی مسافر از مدارس در ایام تابستان» با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اعضاء در اتاق جلسه مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان تشکیل شد.

حجة الاسلام جابری با بیان این که باید برای فعالیت های تابستانی برنامه داشته باشیم؛ به کمبود فضای فرهنگی دانش آموزی در شهرستان اشاره کرد و خواستار ایجاد پناهگاه فرهنگی در برابر انواع تهاجمات گوناگون فرهنگی شد.

نماینده امام جمعه شهرستان در شورای آموزش و پرورش، ایجاد مجتمع فرهنگی مناسب برای پایگاه های تابستانی و فعالیت های فرهنگی را یک ضرورت عنوان کرده و گفت: مسئولین کشوری و استانی با توجه و اهتمام بیشتری به مقوله فرهنگ داشته باشند.

مدیر آموزش و پرروش شهرستان نیز در ادامه گفت: با توجه به این که شاید تعدادی از دانش آموزان در پرداخت شهریه کلاس های مذکور مشکل داشته باشند؛ فلذا حق الزحمه دریافتی کلاس ها را از 2160 تومان برای هر ساعت به 2000 تومان کاهش دادیم و حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در اولویت کاری آموزش و پرورش است.

وی همچنین کمبود فضای پرورشی در منطقه را مشکلی پیش روی آموزش و پرورش عنوان کرده و افزود: برای 26 هزار و 700 دانش آموز فقط دو کانون و یک دارالقرآن داریم که آن ها هم با مشکل نبود اعتبار مواجه اند با این که منشأ خدمات مطلوب و خیلی موثر در حوزه پرورشی و تربیتی بوده و هستند.

در ادامه پور جعفر بیان کرد: باید سرمایه گذاری ها در حوزه آموزش و پرورش نگرش دراز مدت و توسعه ای داشته باشد تا شاهد شکوفایی جامعه باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان همچنین ایجاد ستاد جامع فعالیت های تابستانی را ضرورتی فرهنگی عنوان کرده و گفت: ایجاد این ستاد برای هماهنگی بین ادارات مجری فعالیت های تابستانی لازم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار